بسط اسطوره; مالدینی در میلان ماند

به دلیل اختلاف نظر با مالکان باشگاه بر سر عملکرد میلان در بازار تابستانی، اخباری مبنی بر احتمال جدایی پائولو مالدینی از این باشگاه منتشر شد، اما هفته گذشته توتو اسپورت مدعی شد که مالدینی اوایل این ماه با مالک آینده باشگاه، گری کاردیناله ملاقات مثبتی داشته است. موافقت کرد که با او بماند. پائولو مالدینی با وجود محدودیت بودجه نقل و انتقالاتی روسونری، اکنون مصمم به تقویت تیم برای فصل آینده است. ریکی ماسارا با امضای قراردادی جدید در کنار پائولو مالدینی به کار خود ادامه خواهد داد.

پائولو مالدینی چند ماه بود که با سون بتمن و لیل مذاکره می کرد، اما مدافع میانی هلندی سرانجام تصمیم گرفت به نیوکاسل بپیوندد. روسونری می خواهد از تکرار سناریوی مشابه با رناتو سانچز جلوگیری کند و با وجود علاقه شدید پاری سن ژرمن و پیشنهاد 30 میلیون یورویی لیل همچنان امیدوارند با ستاره پرتغالی به توافق برسند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بیانیه رسمی میلان: میلان مفتخر است که اعلام کند قرارداد پیشنهادی به پائولو مالدینی، مدیر فنی و فردریک ماسارا، مدیر ورزشی، توسط هر دو پذیرفته شده است. مالدینی و ماسارا تا دو سال دیگر به فعالیت خود با باشگاه میلانی ادامه خواهند داد. تمدید این قراردادها به حفظ ثباتی که اکنون در کل باشگاه وجود دارد کمک می کند و این ثبات به میلان جهت کسب افتخارات و پیروزی های بیشتر می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد پائولو مالدینی، مدافع و مدیر ورزشی پرافتخار و موفق سابق و فعلی میلان در تاریخ 30 ژوئن (دیروز) به پایان رسید، اما دقایقی پیش خبر تمدید قرارداد او به صورت رسمی در آنجا اعلام شد. .

پائولو مالدینی قرارداد خود را به عنوان مدیر ورزشی میلان به مدت دو سال تمدید کرد.

مالدینی در سال 2018 به عنوان مدیر ورزشی به میلان بازگشت و در کنار ریکی ماسارا و جفری مونکادا تیمی را ساخت که پس از یک دهه با عملکرد درخشان فصل گذشته اسکودتو را به دست آورد.


سرویس خبر شماره: 1831569
10 جولای 1401 در 22:02 |
6.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

تا سال 2024