بن دیویس “منفعت” انتقال لیورپول را با وجود “مشکل” تناسب اندام توضیح می دهد – لیورپول اف سی

«چه چیزی از آن گرفتم؟ من از آن برداشت کردم که افراد و تیم های نخبه در جهان چگونه کار می کنند، چگونه آماده می شوند و استانداردهایی که در کل باشگاه مورد نیاز است.

دیویس یکی از جذاب ترین خریدهای دوران یورگن کلوپ در لیورپول است که در بحبوحه بحران دفاع میانی در سال 2021 به این تیم پیوست و هرگز برای این باشگاه بازی نکرد.

او گفت: “این چشمان من را به سطح بالا و کاری که بهترین بازیکنان روز به روز انجام می دهند باز کرد.”

بنابراین زمانی که آنها در حال ساختن تیم بودند [in pre-season]با انجام 30 دقیقه، 45، 60 و سپس 90، پنج یا 10 می گرفتم.

این وضعیتی است که دیویس به درستی آن را به عنوان “انطباق بدن من با آن سخت” توصیف می کند.

حتی زمانی که بازی نمی‌کنید، این به شما آسیب می‌زند. شما از آن سود می برید.

دیویس با ورود 1.6 میلیون پوندی از تیم چمپیونشیپ پرستون، 8 بار نیمکت نشین شد اما در طول بازی های دوستانه پیش فصل فقط 55 دقیقه در زمین بازی کرد.

او به خبرنگاران گفت: «زمانی که به لیورپول رفتم، نمی‌توانستم دقایق زیادی در تیم داشته باشم. را گلاسکو تایمز.

دیویس افزود: «فکر می‌کنم اگر بدون آن قدم به لیورپول می‌آمدم، چشم‌ها را باز می‌کردم.

با این حال، در حالی که این بازیکن 27 ساله معتقد است قبل از اینکه بتواند در نهایت بهترین فرم خود را به نمایش بگذارد – که دو سال و نیم از پیوستن به لیورپول می گذرد – به یک “پیش فصل خوب” در رنجرز نیاز دارد، او هنوز “منفعت” دوران حضورش در آنفیلد را می بیند.

زمانی که من در پرستون بودم و در سطح چمپیونشیپ بازی می‌کردم، شما می‌دانید که رسیدن به اوج چگونه خواهد بود. اما دیدن دست اول برای من خوب بود.»

https://www.thisisanfield.com/2023/03/ben-davies-explains-liverpool-transfer-benefit-despite-fitness-problem/ منبع:

بنابراین زمانی که به صورت قرضی به شفیلد یونایتد رفتم و سپس به اینجا رسیدم، مجبور شدم از 5 دقیقه به 90 دقیقه برسم.

پس از یک کمپین قرضی در شفیلد یونایتد در فصل 2021/22 – انجام 22 بازی – این مدافع تابستان گذشته با قراردادی دائمی به ارزش 4 میلیون پوند به رنجرز پیوست.

او اکنون زیر نظر مایکل بیل یک شروع کننده ثابت است، اما همانطور که او در این هفته توضیح داد، زمان زیادی طول کشید تا آمادگی خود را به دست آورد.

اگرچه دوران حضور او در لیورپول برای بسیاری از هواداران یک راز بود زیرا او نتوانست حتی یک بار ظاهر شود، بن دیویس ادعا می کند که از آن “منفعت” برده است.

من روز به روز در تمرین با این بچه ها مقابله می کردم.

گلاسگو، اسکاتلند - چهارشنبه، 12 اکتبر 2022: داروین نونیز (L) لیورپول و بن دیویس از گلاسکو رنجرز در جریان بازی روز چهارم لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین اف سی گلاسکو رنجرز و لیورپول اف سی در ورزشگاه آیبروکس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)