تارتار: در دربی سخت خواهیم بود


سرویس خبر شماره: 1870226
24 فوریه 1401 در 8:51 ب.ظ
251

0نقطه نظر

ما بسیار مصمم هستیم و تمرینات خوبی داشته ایم.

* به سرمربی سپاهان احترام می گذارم
سپاهان سرمربی خوبی دارد و برای مورائیس احترام خاصی قائل هستیم. مورایس یکی از مربیانی است که به فوتبال ما کمک می کند و برای او در خارج از بازی فردا آرزوی موفقیت می کنم. سپاهان بازیکنان قوی و توانمندی دارد، آنها یک تیم فیزیکی هستند و ما آنالیز خوبی از این تیم داریم. آنها هم نقاط ضعفی دارند و سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم تا دست خالی از ورزشگاه خارج شویم.

* خطای فنی هم به کادر فنی برمی گردد
بازیکن اصلاً مسئول نتایج نیست، باید بازیکنان را در طول هفته آماده کنیم و به همین دلیل بعد از بازی ها همه چیز را می گیرم. بازیکنان به دلیل ارتباط خوبی که با کادر فنی دارند اشتباهات خود را بیان می کنند اما اشتباهات فردی هم به کادر فنی برمی گردد. ما باید خطاهای آنها را به حداقل برسانیم.

* دربی جذابیت خاص خود را دارد
فردا بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که در دربی جایگاه تیم ها چندان تاثیرگذار نیست و جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. بازیکنان ما شرایط را درک خواهند کرد و در چند هفته گذشته وضعیت خوبی نداشتیم، اما خیلی مصمم بودیم و تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت سپاهان خوب کار کنیم.

* ما تیمی سخت کوش هستیم
دربی شرایط متفاوتی با سایر بازی ها دارد. اگر بتوانیم از نظر روحی به اعتماد به نفس برسیم و فردا این شرایط را داشته باشیم حتی می توانیم به سپاهان هم فشار بیاوریم. ما یک تیم معمولی نیستیم و یک تیم سرسخت هستیم. حتی مقابل پرسپولیس در تهران نیز 70 دقیقه فوق العاده بودیم و به دلیل عدم تمرکز ناکام ماندیم. فردا باید با تمرکز بازی کنیم و به هوادارانمان قول می دهیم که با تمام وجود بازی کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

* مسیر درستی را طی کرده ایم و امیدوارم موفق شویم
مسیر درستی را پیش گرفتیم و بدشانسی هایی که به ارمغان آوردیم واقعاً به ما آسیب زد و باید اعتراف کنیم که امسال بدشانس بودیم و مصدومیت در برخی پست های حساس به ما آسیب زد. می دانیم که پست ها در پایان فصل مشخص می شود. ما پارسال هم با همین شرایط مقابل سپاهان شکست خوردیم و فکر می کنم دو بازی قبلی را هم شکست داده بودیم و شرایط خوبی نداشتیم و موفقیت های ما از همین مسابقه شروع شد. امیدوارم فردا هم همینطور باشد و ناامید نباشیم. ما صبور هستیم و امیدواریم هواداران صبور باشند و به ما فرصت بدهند. امروز جلسه خوبی با هواداران داشتیم و کاملا با آنها صحبت کردم و راضی بودند. انشاالله همیشه کنارمون باشند تا به روزهای خوبمون برگردیم.

1793274

* بازی دوستانه زنیت سپاهان؟ موافقم
به هر حال او در رده بندی تیم زنیت جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد و می تواند به فوتبال ما کمک کند. من به چنین مسابقاتی که تأثیر مثبتی بر فوتبال ما می گذارد، تبریک می گویم. روزی روزگاری بایرن مونیخ به ایران آمد. این بازی ها از نظر فنی می تواند به فوتبال ما کمک کند و من با چنین بازی هایی موافقم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان به اظهار نظر درباره این دیدار به هواداران تیمش قول داد که بازیکنان تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام دهند.

مهدی تارتار قول داده تیمش مقابل سپاهان نمایشی سرسختانه به نمایش بگذارد.

تارتار: در دربی سخت خواهیم بود

* رسیدن به جام جهانی نباید تنها دستاورد ما باشد
تیم ملی ما سال ها در دست مربیان خارجی است و به نظر من هیچ دستاوردی نداشته ایم و جز صعود به جام جهانی نتوانسته ایم به چیزی برسیم. وقت آن رسیده است که چند سالی به مربیان ایرانی فرصت بدهیم چرا که مربیان ایرانی از فوتبال دنیا عقب نیستند و زمان اعتماد به مربیان ملی فرا رسیده است. ما باید سعی کنیم انتخاب خود را در ترکیبی انجام دهیم که تیم هم مدیریتی و هم از نظر فنی قوی باشد. اگر اینطور باشد شرایط خوبی خواهیم داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* دو بازیکن مصدوم برای دربی داریم
آرمان قاسمی یکی از مدافعان ماست و در آن پست ترافیک داریم. آرمان بازیکنی است که در 17 یا 18 سالگی در لیگ برتر بازی کردم و خودم او را به این تیم آوردم. بازیکنان برای ما تفاوتی ندارند و آنهایی که بهترین شرایط فنی را دارند بازی خواهند کرد. ما مربیان یاد گرفته ایم که بین بازیکنان تبعیض قائل نباشیم. از شرایط مدافعان تیمم راضی هستم. بازیکن محروم نداریم اما سجاد جعفری و شهرام سالاری مصدوم هستند.