تراکتورسازی پشت داوران پرسپولیس – سپاهان آراد

* نگاه بی طرفانه داور عالی بود
بیژن حیدری با دوندگی عالی و موقعیت یابی عالی بازی را کنترل کرد و با سوت خود از تنش و درگیری در بازی جلوگیری کرد. او نسبت به هر دو تیم نگاهی مساوی داشت و در برخورد با بازیکنان نیز این یکدستی را نشان داد که باعث شد حداقل شاهد اعتراض کادرفنی و مربیان برای آرامش خاطر باشیم.

1804740

رضا کرمانشاهی می گوید قضاوت داوران در سپاهان و پرسپولیس جای تقدیر دارد.

تراکتورسازی پشت داوران پرسپولیس - سپاهان آراد

اما قضاوت جنجالی و ماجراجویانه بیژن حیدری و کمک او باعث شد با رضا کرمانشاهی تماس بگیریم و علیرغم عدم تمایل او به اظهار نظر کارشناسی، گفتگویی با این مدیر جدید فوتبال ایران داشته باشیم.

* نصیرزاده شبانه روزی به حکم هادی کمک می کرد
جا دارد از زحمات آقای نصیرزاده که شبانه روز برای تیم کار می کند تشکر کنم. دیروز از صبح تا عصر فدراسیون فوتبال به دفاعیات خود برای بخشودگی محرومیت هادی محمدی ادامه داد و خوشحالم که این پرونده موفق بوده است.


سرویس خبر شماره: 1871944
12 اسفند 1401 ساعت 21:07 |
68.1 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

این قضاوت مستحق پاداش و احترام است

* هیئت داوران درایت داشتند
به دلیل شرایط قانونی دوست ندارم در مورد بازی ها و تیم های دیگر صحبت کنم اما امروز که بازی جام حذفی را تماشا می کردم واقعا از عملکرد داور لذت بردم و به عنوان یک داور بازنشسته می خواهم چند نکته را بگویم. جا دارد از تیم داوری پرسپولیس و سپاهان تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که این دیدار به قدری مهم بود که توانست کمیته داوران و فدراسیون فوتبال را چندین ماه به چالش بکشد، اما خوشبختانه با درایت کمیته داوران و تمایل به این موضوع. از تیم داوری این دیدار بدون مشکل به پایان رسید. .

* خوشحالم که در تراکتور و تبریز هستم
در ابتدا می خواهم بگویم از حضور در باشگاه تراکتورسازی بسیار خوشحالم. چون این تیم یکی از بزرگترین باشگاه های آسیاست و پرشورترین هواداران را دارد. زمانی که داور بودم، قضاوت در مقابل هواداران تراکتور را هم دوست داشتم زیرا آنها علاوه بر تشویق تیمشان، همیشه فرهنگ خوبی از خود نشان می دادند.

* بازی پرحادثه بود اما اعتراض چندانی نداشت
در چند وقت اخیر به ندرت شاهد بودیم که یک بازی پرمخاطب با حداقل اعتراض عرضه شود. اشتباهات دکتر حیدری درست بود و کمک داوران هم خوب کار کردند.

* بازیکنان تیم با داوری موافقت کردند
باز هم به این نکته اشاره می کنم که بازیکنان و اعضای هر دو تیم تیم داوری را پذیرفتند و همین باعث شد تا آنها به سوت داور اطمینان پیدا کنند. من به عنوان یک تماشاگر از قضاوت تیم داوری قدردانی کردم و امیدوارم در همه مسابقات تیم داوری صحیح انتخاب شود.

* داور بازی را تسریع کرد
او برخلاف قضاوت های قبلی دکتر بیژن حیدری با یک سوت نامناسب به بازی سرعت نداد و اجازه داد سرعت بازی خیلی خوب باشد. او به موقع آنجا بود و مطمئن شد که بازیکنان حتی به سازش فکر نمی کنند. به نظر من قضاوت و کمک های او یکی از عواملی بود که آن را به یک بازی تماشاگر پسند تبدیل کرد.

* برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می کنیم
ما اینجا هستیم تا برای موفقیت تراکتور تلاش کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا باشگاه از سطح حمایت و امکانات مورد نظر آقای خمس و هواداران برخوردار باشد و از آنها حمایت لازم را انجام دهیم و وظایف خود را در این زمینه انجام دهیم. بخش اجرایی به نوعی وقتتون بخیر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا کرمانشاهی کارشناس ثابت داوری ورزشی این روزها در باشگاه تراکتورسازی نقش مدیرعاملی را بر عهده دارد و به همین دلیل دیگر در داوری حضور ندارد.

* کمیته داوران باید به تیم داوری این مسابقه پاداش دهد
کمیته داوران مسئول پاداش دادن به داور و کمک داوران به همان شیوه ای است که باشگاه ها به بازیکنان برای برنده شدن پاداش می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی