تصاویر | ماجرای فارسی مهاجم سابق یوونتوس برای پرسپولیسی ها!/ خبرهای خوب در راه است!

شیخ دیاباته بازیکن استقلال و آقای گلی در لیگ برتر ایران با انتشار مطلبی از سفر خود به ایران از این مهاجم به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس یاد کرد.

همچنین لحظاتی پیش استوری جالب از لوکا مارکوویچ ماهاج 22 ساله صربستانی که محصول آکادمی ستاره سرخ بلگراد است و سابقه بازی در تیم های ایتالیایی کروتونا و تورین را دارد در اینستاگرام منتشر شد. و همچنین تیم زیر 19 سال یوونتوس که ویدئویی در آن منتشر شده بود با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که لقب باشگاه پرسپولیس است آرزوی موفقیت کرد.

مارکوویچ در استوری خود نوشت: از همه هواداران برای حمایت شما متشکرم، امیدوارم به زودی خبرهای خوبی برای شما بیاورم ارتش سرخ.

عکس نوشته فارسی مهاجم سابق یوونتوس برای پرسپولیسی ها!/ خبرهای خوب در راه است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

او در این ویدئو در سالن بدنسازی تهران تمرینات قدرتی انجام می دهد. این در حالی است که قرارداد مارکوویچ با ستاره سرخ بلگراد در 10 جولای به پایان رسید و حالا مهاجم 22 ساله صربستانی به عنوان بازیکن آزاد به حساب می آید.

پس از رسمی شدن قرارداد یک ساله یورگن لوکادیا با پرسپولیس، خیال هواداران پایتخت به دلیل حضور یک گلزن خارجی باکیفیت در این تیم تا حد زیادی راحت شد، اما با توجه به درخواست گل محمدی برای حضور مهاجم خیابان دیگر در پرسپولیس، هنوز گمانه زنی های زیادی وجود دارد.ما در مورد گزینه هایی که قرمزها در نظر دارند می شنویم.

در حال حاضر قیمت مارکوویچ حدود 330 تا 400 هزار یورو در نوسان است و می توان گفت پرسپولیس برای جذب این بازیکن با مشکل مالی مواجه نخواهد شد.