تلاش سران باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد پر دردسر

به نظر می رسد قرارداد نمایندگی باشگاه پرسپولیس با شرکت ایدپویانماگه در حالی به زودی فسخ شود که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال همکاری با ایجنت دیگری نیستند و می خواهند بدون حضور ایجنت قراردادشان را امضا کنند.

از جمله ایرادات وارده به این قرارداد، بحث عدم ضمانت این شرکت برای انجام تعهدات و پرداخت ها و موارد دیگر است که باعث شد مسئولان باشگاه پرسپولیس این قرارداد را فسخ کنند.

این باشگاه در زمان مدیرعاملی مجید صدری در پرسپولیس با شرکت ایدپویانماژ قرارداد دلالی منعقد کرد که از همان ابتدا حرف و حدیث های زیادی را در پی داشت. مشخص نبودن برخی تعهدات این نماینده در قبال باشگاه پرسپولیس یکی از مواردی بود که انتقادات را به دنبال داشت.

حالا حدود یک سال از عقد این قرارداد می گذرد، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا به این همکاری پایان داده و قرارداد را لغو کنند. طی روزهای اخیر روند فسخ قرارداد توسط باشگاه پرسپولیس انجام شده و ایرادات قانونی این قرارداد در حال بررسی است.

یکی از دلایلی که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته با ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی قرارداد امضا کند، نامشخص بودن وضعیت دلال است. سران پرسپولیس با فسخ قرارداد این ایجنت قصد دارند بدون حضور ایجنت قراردادهای این باشگاه را امضا کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال