تمجید گرت بیل از رئال مادرید

جایگاه گرت بیل در تاریخ رئال مادرید پس از 9 سال حضور در این باشگاه؟ از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید یاد می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جاناتان بارنت، سرمربی گرت بیل، دوران حضور این بازیکن در رئال مادرید را درخشان توصیف کرده است.

تمجید گرت بیل از رئال مادرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 9 سال حضور گرت بیل در رئال مادرید با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. او در سال‌های اولیه‌اش موفق شد در فینال‌های لیگ قهرمانان و کوپا دل ری گلزنی کند و به بازیکنی محبوب در میان هواداران تبدیل شود. با این حال، آسیب های متعدد و رفتار عجیب گرت بیل به رابطه او با هواداران رئال مادرید آسیب زد. حالا جاناتان بارنت درباره این موضوع و البته احتمال ادامه بازی گرت بیل بعد از جام جهانی صحبت کرده است.

جاناتان بارنت گفت: “تجربه بازی در لیگ آمریکا برای گرت بیل باورنکردنی است. او آمریکا را دوست داشت، او آن را مکانی فوق العاده برای زندگی می داند و برای این تجربه بسیار ارزش قائل است. گرت بیل اراده خواهد کرد – آیا بعد از این بازی بازی خواهد کرد. جام “بازنشسته جام جهانی؟ مردم درباره تصمیم او درباره آینده زیاد صحبت می کنند و چیزی نمی دانند، بنابراین باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. جام جهانی به زودی در راه است و گرت بیل در این تورنمنت بازی می کند و قهرمان می شود. (می خندد). خواهیم دید در ادامه چه اتفاقی می افتد. اگر دوست داشته باشد خودش بازی کند، چه کسی می داند چه اتفاقی می افتد؟


سرویس خبر شماره: 1844658
29 سپتامبر 1401 @ 20:52
11.6 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

جاناتان بارنت؛