تومیاسو برای بازگشت قوی تر عمل جراحی کرد

درست است، فعلاً آن را بگذاریم.

https://arseblog.com/2023/03/tomiyasu-has-surgery-to-come-back-stronger/ منبع:

آرسنال روز گذشته یک به روز رسانی در مورد تاکهیرو تومیاسو منتشر کرد که نشان داد این ملی پوش ژاپنی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و بقیه فصل را از دست خواهد داد. آنها گفتند:

به هر حال، تومی می تواند یک بهبودی کامل و بدون عارضه داشته باشد. حتی اگر او جایگاه خود را به عنوان گزینه اول دفاع راست به بن وایت از دست داد، در این فصل 31 بازی در تمام رقابت ها انجام داده است، بنابراین او به هیچ وجه بازیکن حاشیه ای نیست. توماس پارتی 30 را به دست آورده است. به عنوان یک تعویض دفاعی، او گزینه فوق العاده ای است و امیدوارم از الان تا پایان فصل زیاد او را از دست ندهیم.

در جاهای دیگر، من دیدم که توماس پارتی در انجام وظایف بین المللی توسط یکی از فیزیوترهای آرسنال همراهی شده است. نمی‌دانم که آیا این مایه آرامش است یا نه، زیرا ما فردی نزدیک را خواهیم داشت که می‌تواند مدیر غنا (کریس هیوتون) و کارکنانش را مشاوره و ارزیابی کند. یا اگر این بدان معناست که ما آنقدر نگران او هستیم که او همیشه به کسی در کنارش نیاز دارد.

در مورد آسیب دیدگی زانو، من قسمت اول سریال گابریل عیسی را از طریق وب سایت رسمی تماشا کردم و ارزش دیدن را دارد. اینجا را بررسی کن. چیزی که باورنکردنی است این است که اگرچه او در آن زمان چیزی را در زانویش احساس کرد، اما هیچ درد واقعی را تجربه نکرد، و هیچ چیزی وجود نداشت که نشان دهد این یک آسیب جدی است. تنها زمانی که اسکن ها بررسی شد متوجه شدند که چقدر جدی است و به سرعت تصمیم گرفته شد که او را از جام جهانی بازگردانند تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

همه در باشگاه اکنون سخت با تومی کار خواهند کرد، بنابراین او می تواند قبل از فصل آینده به تمرینات پیش فصل بپیوندد.

آنها از نظر جزئیات کمی سبک هستند، اما به نظر می رسد که نوعی آسیب رباط زانو باشد. قاب بندی آن به عنوان “آسیب قابل توجه” به زانوی او دقیقاً مشابه است به‌روزرسانی محمد النینی که در ژانویه دریافت کردیم، اما بعد از آن فرق می کند. جایی که تومیاسو قرار است برای آماده شدن برای تمرینات پیش فصل کار کند، النی در مورد بازگشت هر چه زودتر صحبت می کند، بنابراین امیدوارم بتوانیم از این جمله نتیجه بگیریم که این یک آسیب دیدگی ACL نیست. شما نمی توانید دچار پارگی ACL شوید و برای پیش فصل برگردید. به هر حال امسال نه

همه ما می دانیم که این بازیکن چقدر برای ما مهم است، اما من نمی توانم کمی نگران باشم که او ضربه ای به همراه دارد که برای دور نگه داشتن او کافی نیست، اما همچنان نیاز به حضور آرسنال دارد. فیزیوتراپی این فقط می تواند بسیار معقول باشد، اما در این مرحله دشوار است که اندکی نگران نباشیم. غنا فردا و دوشنبه دو بازی مقدماتی جام ملت های آفریقا برابر آنگولا (خانه و خارج از خانه) دارد، بنابراین بیایید همه چیز را متوقف کنیم، آنها بدون حادثه پیش می روند.

همیشه دیدن اینگونه چیزها از پشت پرده جالب است. حتی اگر برای #محتوا ساخته شده باشد، باز هم چیزهایی وجود دارد که معمولاً نمی توانید ببینید. یادم می‌آید که لوران کوشیلنی پس از پارگی تاندون آشیلش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل اتلتیکو مادرید (همان بازی که پارتی در دفاع راست شروع کرد!) وجود داشت. تلاش بدنی که برای بازپروری و بهبودی انجام می شود باورنکردنی است، و در حالی که همه چیز برای کاپیتان سابق خوب تمام نشد، تماشای آن مستند شما را در مورد حرفه ای بودن و تمایل او برای بهبودی کامل شکی باقی نمی گذارد تا بتواند خود را حفظ کند. دوباره روی پیراهن همچنین شما را متعجب می‌کند که چه چیزی باعث شد که او از رفتن به تور آن تابستان امتناع کند، اما حدس می‌زنم این بحث برای یک روز دیگر است.

صبح همگی بخیر.

برای مطالعه بیشتر امروز صبح، و بازگشت به موقعیت دفاع راست، لوئیس یک ستون تاکتیک جدید دارد که به تأثیر بن وایت در آن پست نگاه می کند. او یکشنبه مقابل کریستال پالاس عالی بود و اگر بتواند این فرم را تا ولوز ادامه دهد، ما در شرایط خوبی خواهیم بود.

ارزیابی ها تایید کرده است که تاکهیرو تومیاسو از ناحیه زانوی راست آسیب جدی دیده است. تومی روز سه‌شنبه در لندن عمل جراحی موفقیت‌آمیزی انجام داد و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.