تیموری: ما فقط در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر با دو گل پیکان را شکست داد تا نیم فصل اول را در رده پنجم به پایان برساند. میشم تیموری درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: مقابل تیمی جوان و سرعتی بازی کردیم و بازی مقابل چنین تیم هایی واقعا سخت است. پیکان هفته گذشته سپاهان را شکست داده بود و انگیزه زیادی برای این دیدار داشت و واقعا بازی سختی داشتیم اما خدا را شکر با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.


سرویس خبر شماره: 1863468
17 ژانویه 1401 @ 8:54 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما وظیفه خود را به خوبی انجام می دهیم و نگران نیستیم.

او بعدا تایید کرد که مشکل گلزنی مس باعث ایجاد استرس برای بازیکنان شده است و گفت: زمانی که یک فرد یا گروه کار خود را به درستی انجام می دهد اما به مقصد نمی رسد، دچار استرس می شود. ما کارمان را به خوبی انجام می دهیم و طبیعی بود که این اتفاق بیفتد. اما باید این را در نظر بگیریم که مثلا شیمبا در بازی آخر نتوانست گل بزند اما دو پاس گل داد یا حتی اگر پاهایش را برای گلزنی باز نمی کرد تلاش زیادی می کند و از طرفی د بازیکنان جوانی مثل امید لطیفی را در اختیار داریم.

تیموری با بیان اینکه از شرایطی که در نیم فصل داشت خوشحالم گفت: چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و حتی در بازی با مس کرمان در نیمه اول تعویض شدم و دو بازی را از دست دادم اما در کل خوب بود. شرایط چند تا داشتم اما دوست دارم روز به روز به شرایط بهتری برسم.

وی در خصوص حضور مس در رده پنجم جدول گفت: اگر اشتباه داوری و بدشانسی که در گلزنی داشتیم نبود نیم فصل را با رتبه دوم به پایان می بردیم. اما به هر حال ما بازیکنان در فصل اول توجهی به جدول نداریم و در فصل دوم رتبه تیم ها در جدول اهمیت زیادی پیدا می کند.

بازیکن مس بازی های لیگ برتر در نیم فصل را پیش بینی کرد و گفت: به قول معروف در نیم فصل گل ها کمتر می شود و امتیاز گرفتن از حریف سخت می شود اما تمام تلاش خود را می کنیم. . لیگ امسال واقعا سخت است و همه تیم ها با کیفیت هستند و هیچ بازی آسانی نیست. فکر می کنم مسابقات لیگ در نیم فصل دوم جذاب تر شود.

وی درباره وضعیت مالی بازیکنان مس و چالش های پیش روی آنها در بخش هایی از فصل بیان کرد: مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد و تنها مس رفسنجان درگیر این مشکلات نیست. قول هایی به ما دادند و انشالله با حضور مدیریت جدید این مسائل زودتر حل می شود.

وی در پایان درباره گل مس در این رقابت ها گفت: فقط برای قهرمانی وارد جام حذفی می شویم. سال گذشته هم همین هدف را داشتیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و امسال به دنبال جبران هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیموری اضافه کرد: ما تیم بسیار هجومی هستیم و همه کارهایمان را خوب و درست انجام می دهیم و این مسائل نباید ما را نگران کند. این روزها فوتبال به روز است و بازیکنان هر روز آنالیز می شوند و طبیعتا چنین چالش هایی پیش می آید اما ما کار خود را به خوبی انجام می دهیم و انشاالله در نیم فصل دوم گل های بیشتری به ثمر خواهیم رساند.

مدافع مس رفسنجان درباره عملکرد خوب خط دفاعی این تیم و زدن تنها چهار گل در پانزده هفته گفت: دو گل از روی نقطه پنالتی زدیم و گل نفت آبادان در آفساید به ثمر رسید و در واقع فقط یک گل خوردیم. ما باختیم و این سوال برای کل تیم هم پیش می آید و همه بازیکنان تیم از نقطه خط حمله تا دروازه بان در این امر نقش دارند و این دفاع از تیم است. اینطور نیست که فقط تعداد معینی از بازیکنان تلاش کنند. همه با هم تلاش می کنیم تا تیم کمتر امتیاز بگیرد.

تیموری سپس درباره عملکرد ضعیف خط حمله مس توضیح داد: تیم های آقای مجتبی حسینی فوتبال خوبی دارند و نظم تیمی خوبی دارند و گل زدن به تیم های او واقعا سخت است اما ما در این دیدار دو گل زدیم و گل نزدیم. . چند گل فکر می کنم این موضوع در حال حل شدن است.

1789165

میثم تیموری فکر می کند مشکل گلزنی مس رفسنجان حل شده و قطعا این تیم در نیم فصل دوم گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

تیموری: ما فقط در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم

مدافعانم درباره بازی این تیم مقابل ذوب آهن در جام حذفی گفتند: با تیم خوب حاج مهدی [تارتار] مربی حرفه ای خوبی داریم اما برای پیروزی وارد این بازی می شویم تا به هدفی که در نظر داریم برسیم. البته فاصله بین بازی ها کم و فشار زیاد است و در جام حذفی می تواند 120 دقیقه طول بکشد که کار را سخت تر می کند.