تیم مانچینی با درخشش مرد سال آسیا پیروز شد


سرویس خبر شماره: 2010199
آوریل 3, 1403 در 00:44
4.8K |

4نقطه نظر

اولین شکست تاجیکستان پس از شاگارت

شاگردان روبرتو مانچینی برای سومین بار متوالی به جام جهانی صعود کردند.

تیم مانچینی با درخشش مرد سال آسیا پیروز شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال عربستان در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2026 و مقدماتی جام ملت های آسیا 2027 موفق شد با تک گل سالم آل از سد تاجیکستان بگذرد. دوساری و با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت.

در دقایق ابتدایی بازی صحنه مشکوکی در داخل محوطه جریمه میهمان رخ داد که پس از حرکت انفرادی زیبای سعود عبدالحمید، ضربه این بازیکن پس از عبور از سنگر تاجیکستان رستم یتیموف در آستانه ورود به محوطه جریمه بود و در آستانه ورود به محوطه جریمه قرار گرفت. هدف را وارد کنید حنانوف برخورد کرد اما مدافع پرسپولیس خیلی خوش شانس بود که داور این صحنه را ندید چون می توانست با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کند و به سود عربستان هم اعلام پنالتی کند. عربستان

2003606

عربستان اولین گل این دیدار را برای بهترین بازیکن سال آسیا به ثمر رساند. پس از اشتباه مدافعان تاجیکستان، پاس مختارعلی به سالم الدوساری رسید که پس از سبقت گرفتن از یک مدافع و در شرایطی که چهار حریف را پیش روی خود داشت، با یک ضربه زیبا روی شاگردان مانچینی گلزنی کرد. زمین. . آهسته. تدریجی

تاجیکستان در دقیقه 28 بهترین فرصت ممکن را برای گلزنی از دست داد. علی شیر جلیل اف پس از ورود به محوطه جریمه با یک ضربه زمینی در گوشه دروازه قصد داشت برای تاجیکستان گلزنی کند اما محمد العویس با واکنشی دیدنی و کمک پای چپش موفق شد این موقعیت فوق العاده را مهار کند. و توپ به کرنر رفت.

2003604

سعود عبدالحمید می توانست در دقیقه 83 اختلاف را بیشتر کند. او پس از یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که تنها دروازه بان حریف را پیش روی خود داشت نتوانست از این فرصت استفاده کند و مدافع تاجیکستان با تکل بلند توپ را به کرنر فرستاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی