جدایی هافبک اسپانیایی از پاری سن ژرمن قطعی شد

باشگاه بیلبائو با آندر هررا، هافبک باتجربه اسپانیایی پاری سن ژرمن به توافق شخصی دست یافته و اکنون به دنبال توافق با این باشگاه فرانسوی است.


سرویس خبر شماره: 1838677
25 اوت 1401 @ 7:52 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این بازیکن باتجربه علاقه زیادی به بیلبائو دارد و از سال 2011 تا 2014 برای این باشگاه بازی کرد. اخبار حاکی از آن است که آندر هررا با باشگاه سابق خود به توافق شخصی رسیده است و بعید است پاری سن ژرمن در این انتقال اختلال ایجاد کند. هررا با بیلبائو قراردادی دو ساله به علاوه یک گزینه برای تمدید 12 ماه دیگر به توافق رسیده است. هررا که یکشنبه 33 ساله می شود، باید حدود 50 درصد از هزینه 16 میلیون یورویی خود را برای تکمیل این انتقال صرف کند و به نظر می رسد که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیس کامپوس، مشاور جدید ورزشی پاری سن ژرمن در بدو ورود به دنبال خالی کردن رختکن باشگاه و فروش بازیکنان مازاد و استفاده نشده بود و کریستوف گوتیه در اولین نشست خبری خود به طور قطع این طرح را تایید کرد. بازیکنان زیادی در لیست فروش پاری سن ژرمن قرار دارند و یکی از آنها آندر هررا، هافبک 33 ساله اسپانیایی این باشگاه است.

این هافبک باتجربه در سال های حضورش در فوتبال فرانسه افتخارات داخلی زیادی را به دست آورد اما حضورش منجر به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا نشد و این تاسف برای آنها باقی است. ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن نیز با این انتقال موافقت کرده و هررا به زودی راهی لالیگا خواهد شد و لباس تیم سابق خود را بر تن خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی