جمجمه ستاره بایرن کبود شده است

آلفونسو دیویس، مدافع چپ کانادایی بایرن مونیخ دچار ضربه مغزی شد اما بهتر از حد انتظار عمل می کند.

جمجمه ستاره بایرن کبود شده است


پس از این صحنه بود که وی روی زمین افتاد و بلافاصله کادر پزشکی برای رسیدگی به وضعیت وی وارد میدان شدند. دیویس مجبور شد از زمین خارج شود و این اتفاق زمانی افتاد که چندین نفر به او کمک می کردند تا راه برود و باعث نگرانی هواداران بایرن و هواداران فوتبال شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته بایرن مونیخ در هفته نهم بوندس لیگا به مصاف بروسیا دورتموند رفت و با دریافت گل دیرهنگام به تساوی 2-2 مقابل این تیم رضایت داد.
در شروع نیمه دوم و با برتری 0-2 بازی به سود بایرن، جود بلینگهام و دیویس برای مالکیت توپ با هم درگیر شدند که در نهایت منجر به مصدومیت نگران کننده بازیکن کانادایی شد.
جود بلینگهام در حالی که تلاش می کرد توپ را پس بگیرد، پای راست خود را برای ضربه زدن به توپ بلند کرد و از سوی دیگر، دیویس قصد داشت توپ را با ضربه سر به دور کند که پای هافبک انگلیسی با سر او برخورد کرد.


سرویس خبر شماره: 1847377
17 اکتبر 1401 در 6:45 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

بیانیه باشگاه بایرن مونیخ در مورد آلفونسو دیویس

بایرن مونیخ ظهر امروز هنگام تشریح وضعیت مدافع کانادایی خود اعلام کرد که آلفونسو دیویس از ناحیه جمجمه آسیب دیده است و امروز استراحت خواهد کرد و در تمرینات شرکت نخواهد کرد. دیویس در حال حاضر علیرغم شرایط، وضعیت خوبی دارد. باشگاه نگفته است که دیویس 21 ساله چه زمانی برای بازی آماده می شود، اما به نظر نمی رسد که او بتواند بایرن را در بازی بعدی آنها مقابل ویکتوریا پلزن همراهی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی