درویش: تیمی می سازیم که با رونالدو و بنزما مبارزه کند

رضا درویش خواستار معافیت نمایندگان ایران در آسیا از محدودیت نقل و انتقالات شد.

درویش: تیمی می سازیم که با رونالدو و بنزما مبارزه کند

* من وارث بدهی مدیران سابق هستم
من وارث بدهی گذشته بودم، اخیراً توانستیم بدهی مالیاتی دهه 1370 را تسویه کنیم، از سال 1392 30 بازیکن بدهکار داشتیم و هیچکس آنها را پرداخت نکرد. وقتی بحث پروانه حرفه ای مطرح شد، این ارقام را پرداخت کردیم. یک شخص حقوقی در سال 1383 50 میلیون تومان به پرسپولیس داده بود تا الان هیچکس پول نداده بود و من چون

وی همچنین از بدهی های مدیران سابق صحبت کرد و گفت که برخی از آنها برای بازگشت به پرسپولیس اصرار داشتند و قصد بازگشت به این باشگاه را دارند.

* دستور کار تغییر هیئت مدیره است
همانطور که گفتند احتمالاً تغییراتی در هیئت مدیره وجود دارد، باید از مجمع بپرسید که آیا ما هم تغییر می کنیم یا خیر. فردا تا ساعت 16 اینجا هستیم و بعد از آن اگر بیاورند یک مدیر عامل خوب می آورند تا دغدغه هواداران یعنی قهرمانی آسیا را برطرف کند.

* شخصی 15 میلیارد از حساب ما کم کرد
در سال 1394 نمی دانم درست است یا نه، اسنادی درست کردند که در حقوق ما وجود ندارد که یک میلیارد و هفتاد و پنج میلیون تومان پرداخت کردیم. همچنین یک نفر در سال 1393 گفت از ما 20 هزار دلار می خواهد، آن روز 100 میلیون تومان بود اما امروز 15 میلیارد تومان از حساب ما درآمد.
کسر شد

*معافیت تیم های آسیایی
از این فرصت استفاده می کنم و از همه مسئولان یک درخواست دارم. چون ما نه معدن داریم و نه صنعت، لازم است همه نهادهای دولتی، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور بیایند تا ماموریتی را به تیم های آسیایی بسپارند. ما دروازه‌بان شجاعی داریم و تیم جنگنده‌ای هستیم، اما می‌توانیم برای بازی مقابل رونالدو و بنزما تیم بهتری در خور پرسپولیس در ایران بسازیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با چهره ای شاد به سمت استودیوی برنامه فوتبال برتر رفت و در این برنامه از برگزاری مجمع این باشگاه در ساعت 16 خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1942209
16 ژوئن 1402 ساعت 10:23 |
3.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیدوارم برای ما معافیت در نظر بگیرند

* این دیدار ساعت 16 برگزار می شود.
آخرین خبری که از وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی به من دادند این است که گفتند برای مجمع آماده هستند. بچه های باشگاه ساعت 7:30 صبح با وزارت ورزش صحبت کردند و گفتند باید کار خود را انجام دهید و ساعت 16 جلسه در باشگاه برگزار می شود.

بخشی از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس را می خوانید:

* اگر طلب رادوشویچ را پرداخت نکنیم
یک پرونده هم به ما رسید، بوژیدار رادوشویچ که باید یک میلیون یورو می پرداختیم، اما در چهار قسط آن را به 850 هزار یورو رساندیم. اما امروز به سختی توانستیم پول ارسال کنیم. جریمه هم دارد و اگر تا 26 هر ماه پرداخت نکنیم جریمه می شویم.

1795001

* چرا فدراسیون با درخواست ما موافقت نکرد؟
مجوز حرفه ای ما صادر شد و دبیر کل فدراسیون نامه نوشت که به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده ایم. ما سخت کار کردیم و توانستیم بدهی ها را در 20 فروردین پرداخت کنیم. فیفا اعلام کرد حق بیمه باشگاه را محاسبه نکرده ایم اما با پول فدراسیون می توانیم آن را پرداخت کنیم. اما فدراسیون فوتبال مخالفت کرد.