در صورت جدایی از کونته؛ تاتنهام به دنبال جذب مانچینی است

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه های انگلیسی و فرانسوی مدعی شدند که کونته قرار است به پاری سن ژرمن بپیوندد تا جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت شود.
سرمربی ایتالیایی که در حال حاضر هدایت تاتنهام را بر عهده دارد، روز گذشته در نشست خبری خود این شایعات را تکذیب کرد اما این موضوع جدی تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.
پوچتینو که سال گذشته به پایتخت فرانسه نقل مکان کرد، پس از کسب نتایج ضعیف از جمله در لیگ قهرمانان اروپا، قرار است پاری سن ژرمن را ترک کند و کونته محتمل ترین گزینه برای جانشینی او است.
دیلی میل گزارش داد که سران تاتنهام با وجود این اتهامات علاقه ای به همکاری مجدد با پوچتینو ندارند و گزینه های دیگری را برای جایگزینی سرمربی فعلی خود در نظر گرفته اند.


سرویس خبر شماره: 1822097 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 12:12 |
963 امتیاز خبر|

0نظرات

تاتنهام در حال بررسی گزینه هایی است که آنتونیو کونته در صورت جدایی می تواند با آنها همکاری کند.

روبرتو مانچینی و گراهام پاتر از جمله مربیانی هستند که باشگاه در نظر دارد و امیدوار است بتواند با آنها همکاری کند.
مانچینی در حال حاضر تجربه لیگ برتر را دارد و در سال 2012 با منچسترسیتی قهرمان شد. فابیو پاراتیچی که مدیر فوتبال تاتنهام است نیز علاقه زیادی به همکاری با این هموطن دارد.
پاتر از زمانی که در برایتون درخشید، مدت ها مورد علاقه سران تاتنهام بود و حتی قبلاً به عنوان جانشینی برای ژوزه مورینیو در نظر گرفته می شد. با این حال، سرمربی تیم ملی انگلیس تا سال 2025 با برایتون قرارداد دارد و ممکن است جذب او آسان نباشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی