عزیزی: اسکو رو نمیخوای؟ یک مربی بزرگتر بیاور

خداداد درباره عملکرد کره گفت: امروز روز متفاوتی بود و کره ای ها خیلی خوب بازی کردند و روز خوبی برای ما نبود و این به اسکوچیچ مربوط نمی شود؛ ما این کار را نکردیم. ژنرال منصفانه نیست که بگوییم اسکوچیچ تنها مقصر است او در بازی های قبلی گل زد ما در دوره های قبل به لبنان و عراق باختیم اما این بار مقابل عراق و لبنان نباختیم باید یک بازیکن باشیم. کمی منصفانه و همه چیز را در نظر بگیرید.

وی ادامه داد: امروز سردار آزمون تنها بود و این کار را در خط مقدم برای ما سخت کرده بود، روز بدی بود که شجاع در حین بازی در تیم غیرمتخصص خود مصدوم شد، این انصاف نیست که بگوییم بازی اسکاچ است. بازی سختی بود و بازی مقابل این تیم در کره همیشه برای تیم ملی ما سخت بوده است، اگر به آمار نگاه کنیم، اینطور نیست ما در هشت تا ده سال گذشته به کره نباختیم، اما اینها مسائل دلیل نمی شود هر بازی شرایط و زمان خاص خود را دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خداداد عزیزی در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال نوروزی درباره عملکرد اسکوچیچ بعد از بازی با ایران گفت: با یک بازی اینطوری بازجویی از اسکوچیچ عادلانه نیست. در نهایت سیزده، چهارده بازی را به پایان رساندیم، مثلاً با عراق که در گذشته بازی های سختی با آنها داشتیم. ما نمی توانیم بگوییم که ما پیروز شدیم زیرا عراق ضعیف بود. اسکوچیچ در مسابقات قبلی تیم خوبی آورد و نتایج بسیار خوبی کسب کرد و تیم به جام جهانی رسید. اگر می گویند بازی تشریفاتی است قبول ندارم و این بازی تشریفاتی نبود و خیلی هم اعتباری بود اما امروز اگر طارمی و جهانبخش را در ردیف اول داشتیم؛ این بازی تشریفاتی نبود. شرایط احتمالاً خیلی متفاوت بود و موقعیت های بیشتری ایجاد شد و ما به گل رسیدیم.

خداداد عزیزی نگاهی متفاوت به انتقادات تند اسکوچیچ دارد و باخت به کره را موضوعی عجیب نمی داند.

وی درباره داشتن مربی بزرگ در ایران گفت: اسکوچیچ کار خود را کرد و تیم ما را به جام جهانی رساند و اگر واقعاً نمی خواهیم اسکوچیچ باشیم راهش این نیست! ما باید مربی بزرگتری پیدا کنیم و بیاوریم و اسکوچیچ را جایگزین کنیم، اما آن مربی باید خیلی بزرگ باشد، اما اگر نتوانیم یا پول نداشته باشیم. دنبال بهانه نباش اسکوچیچ تا اینجای کار با تیم ملی کشورمان خوب کار کرده و حالا این بازی را باخته است. قرار نیست بدون باخت به جام جهانی برویم. کره یکی از قوی ترین و بدون شکست ترین تیم های آسیاست. اینکه مقابل کره شکست خوردیم عجیب نیست، این تیم بازیکنان بسیار حرفه ای دارد که در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند و جزو بهترین بازیکنان لیگ انگلیس هستند. بازیکنانش در آلمان بازی می کنند و لژیونر هستند. طبیعتا فکر می کنم اسکوچیچ تلاش کرد و تیم ما به جام جهانی رفت. اگر کمی منصف باشیم بهتر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1816653 |
04 فروردين 1401 ساعت 20:20 |
48,675 |

2نظرات

بیایید کمی منصف تر باشیم.