دستگیری قاتل رهبر نفت مسجد سلیمان

دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل سردار نفت مسجد سلیمان خبر داد.

دستگیری قاتل رهبر نفت مسجد سلیمان

دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: به گفته متهمان دستگیر شده، انگیزه تیراندازی آنها نزاع شب قبل از حادثه و انجام اقدام تلافی جویانه بوده و پیش از این با مقتول هیچ خصومتی نداشته اند.
بن سعید با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، گفت: مردم استان بدانند در حالی که استفاده از سلاح می تواند منجر به چنین اتفاقات ناخوشایندی شود، حمل هر گونه سلاح غیرمجاز و استفاده غیرقانونی از هر سلاحی نیز محسوب می شود. جرم تلقی شده و مشمول مجازات قانونی در نظر گرفته شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بامداد روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه، تیراندازی دو نفر سوار بر موتورسیکلت با سر و صورت در این شهرستان رخ داد که در این تیراندازی ۴ نفر مجروح و یکی از آنها بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.


سرویس خبر شماره: 1942725
Jun 18, 1402 @ 3:59 ب.ظ
20.2K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحمان بن سعید، دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان در گفت وگویی درباره پرونده قتل رهبر باشگاه نفت مسجد سلیمان توضیحات خود را اینگونه آغاز کرد:

بن سعید در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، افزود: مظنون اصلی پرونده متخلف است و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری وی ادامه دارد.

وی افزود: با درگیری یک روز قبل از این حادثه دو متهم دستگیر شدند که پس از تحقیقات از آنها عاملان اصلی این قتل و یکی از آنها که راننده یک دستگاه موتورسیکلت بود شناسایی شدند. ، دستگیر شد.”