دشان تایید کرد: امباپه کاپیتان فرانسه شد

امباپه 66 بازی بین المللی در کارنامه خود دارد و با فرانسه در جام جهانی 2018 قهرمان جهان شد.او در جام جهانی 2022 بهترین گلزن شد اما در نهایت با فرانسه نایب قهرمان شد. این تصمیم دشان احتمالا با واکنش منفی گریزمان مواجه خواهد شد. امروز روزنامه فیگارو مدعی شد که کاپیتانی امباپه باعث عصبانیت گریزمان شده و او حتی در فکر خداحافظی از تیم ملی کشورش است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی تیم فرانسه امروز تایید کرد که کیلیان امباپه کاپیتان اول و آنتوان گریزمان کاپیتان دوم تیم فرانسه خواهند بود.

دشان تایید کرد: امباپه کاپیتان فرانسه شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فینالیست تیم فرانسه در جریان جام جهانی 2022 قطر بسیاری از بازیکنان سابق این تیم خداحافظی کردند و وارد دوران جدیدی شدند. به همین دلیل دیدیه دشان پس از خداحافظی هوگو لوریس از فوتبال داخلی، اکنون با وظیفه مهم انتخاب کاپیتان جدید تیم ملی مواجه است. با توجه به اینکه رافائل واران نیز در اقدامی مشابه از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد، بازیکنان جوان زیادی می توانند گزینه کاپیتانی فرانسه باشند.

1780343

طبق گمانه زنی های قبلی، دشان تصمیم گرفته است که کیلیان امباپه را کاپیتان جدید فرانسه کند. در حالی که آنتوان گریزمان با 117 بازی داخلی تجربه بیشتری از او دارد.


سرویس خبر شماره: 1896933
آوریل 01, 1402 در 7:40 ب.ظ
1.8K |

7نقطه نظر

آیا گریزمان خداحافظی خواهد کرد؟

دشان در مصاحبه ای با تلویزیون فرانسه گفت:“مباپه کاپیتان اول فرانسه خواهد بود و کاپیتان دوم گریزمان است. کیلیان تمام شرایط لازم برای قبول این مسئولیت را دارد.”

1774549