رئال 1-1 اوساسونا: بارسا همچنان صدرنشین است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی در بازی امشب بارسا توانستند بار دیگر صدر جدول را پس بگیرند اما در خانه مقابل اوساسونای سخت کوش متوقف شدند و حالا در رده دوم جدول قرار دارند. به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بارسا.

رئال مادرید در خانه اوساسونا 1-1 شکست خورد.

رئال 1-1 اوساسونا: بارسا همچنان صدرنشین است

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه نیفتاد و رئال با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
اوساسونا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بازی را به تساوی کشاند. روی پاس اونای گارسیا از سمت راست بود که کیکه با ضربه سر آنتونیو رودیگر را به تساوی کشاند.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال خارجی

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد. بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17 روی ارسال خطرناک دنی کارواخال، این فرلان مندی بود که توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت اما تنها در دقیقه 39 به موقعیت عجیبی منجر شد، پاس خطرناک وینیسیوس کریم بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه والی او به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
پس از این موقعیت رئال مادرید ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 41 این وینیسیوس بود که به طور اتفاقی گل اول بازی را به ثمر رساند. ستاره برزیلی که توپ را از پاس دیوید آلابا در سمت چپ دریافت کرده بود، یک پاس تمیز و واضح به دروازه اوساسونا داشت که بدون دست زدن به کسی در گوشه دروازه اوساسونا قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1846251
اکتبر 11, 1401 در 00:26
1.8K |

0نقطه نظر