راه بقای چهار تیم آخر لیگ بیست و سوم


سرویس خبر شماره: 2015285
30 آوریل 1403 در 8:27 ق.ظ.
3.5 هزار |

2نقطه نظر

کار با فولاد و استقلال سخت است، کار با نساجی سخت تر!

برنامه 4 تیم اخیر لیگ برتری که در تلاش برای جلوگیری از سقوط هستند بسیار چشمگیر است و هر یک از بازی های باقی مانده می تواند معادله سقوط را به کلی تغییر دهد.

راه بقای چهار تیم آخر لیگ بیست و سوم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ بیست و سوم به هفت هفته پایانی خود نزدیک می شود و در حالی که رقابت های قهرمانی پرسپولیس و استقلال با جذابیت تمام ادامه دارد، رقابت برای بقا ادامه دارد و 4 تیم تلاش می کنند سقوط نکنند. این رقابت ها سه تیم جنوبی را در مقابل یک تیم شمالی قرار می دهد تا بدون توجه به هر اتفاقی در لیگ برتر بمانند و این مسیر ممکن است در طول هفت بازی باقی مانده خطرناک تر شود.

فولاد – 21 امتیاز
خوزستان تا حدودی شرایط را تغییر داده و این تیم که از ابتدای فصل تاکنون مربیان مختلفی را به خود دیده است، حالا در شرایط دیگری قرار گرفته است. خوزستانی ها در 23 مسابقه 21 امتیازی شده اند و شرایط به گونه ای است که عبدالله وایسی به عنوان سرمربی این تیم اکنون ماموریت سختی را بر دوش دارد. این تیم در مسابقات قهرمانی به مصاف تیم های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، تراکتور، استقلال، ذوب آهن، پیکان و نساجی می رود. فولاد بسته به نحوه دیدار تیم های چهاردهم تا شانزدهم مسیر متفاوتی در پیش دارد و جدال با استقلال، تراکتور و ذوب آهن قطعاً موانع سختی برای آنها در این مسیر تلقی خواهد شد، اما پس از این سه دیدار، جدال با نساجی ممکن است. همچنین بسیار دشوار است. یادداشت های سوال را حذف کنید

2001075

استقلال خوزستان 19 امتیاز
آبی های اهواز با تزریق بازیکنان خارجی جدید در نیم فصل به اوج رسیدند و از انتهای جدول جدا شدند و به رده چهاردهم رسیدند. آنها هفته گذشته موفق شدند یکی از رقبای مستقیم خود یعنی صنعت نفت را شکست دهند و در هفته های باقیمانده باید در خانه مقابل نساجی دیداری سرنوشت ساز برگزار کنند.
تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی 2 نگرانی مهم دارد. یکی این که در مقایسه با 3 تیم دیگر (3 بازی) یک بازی کمتر میزبانی خواهند کرد و دیگری اینکه از 7 دیداری که در انتظار آنهاست، 4 بازی مقابل 6 تیم برتر رده بندی خواهند بود. استقلال خوزستان باید با گلگهر (مهمان)، ملوان (میزبان)، سپاهان (مهمان) و پرسپولیس (میهمان) که 3 بازی خارج از خانه حضور دارند مبارزه کند. این تیم در نیم فصل اول 6 امتیاز از 7 بازی باقی مانده را از دست داد که بیشتر از صنعت نفت و نساجی است.

2010089

صنعت نفت آبادان 16 امتیاز
پرسپولیس، هوادار، مس، آلومینیوم، شمس آذر، ذوب آهن و تراکتور هفت دیدارهای سختی هستند که صنعت نفت در انتظار آنهاست اما شاگردان فراز کمالوند با پیروزی مقابل سپاهان نشان دادند که هیچ چیز برایشان غیرممکن نیست. آبادانی ها برخلاف سه تیم دیگر مقابل آنها قرار نخواهند گرفت و این اتفاق وضعیت صنعت نفت آبادان را تا حدودی متفاوت می کند.
این تیم خوزستانی باید 4 بازی در ورزشگاه تختی انجام دهد و 3 بار هم از خانه خارج شود. پرسپولیس و تراکتورسازی رقبای اصلی طلایی پوشان محسوب می شوند که انتظار می رود هر دو به آبادان بیایند. صنعت نفت برای بقا باید نتایج بسیار بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کند. آنها در این مرحله و برابر رقبای مشابه تنها 5 امتیاز کسب کرده اند. زمانی که عبدالله وایسی سرمربی آنها بود.

2008838

منسوجات – 16 امتیاز
زمانی که الهامی هدایت نساجی را برعهده گرفت و جایگزین رحمتی شد، همیشه تاکید می شد که ساکت باید هرچه زودتر برای نجات این تیم قبل از رسیدن به هفته های پایانی اقدام کند و حالا با نگاهی به هفت مسابقه پایانی لیگ. ، متوجه شرایط سخت آنها می شویم. تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال، هوادار و فولاد شرایط سختی را برای نساجی ها رقم زده اند. نکته قابل توجه در مورد تیم قرمز این است که آنها باید با 2 رقیب از 3 رقیب مستقیم خود مبارزه کنند; ابتدا دیدار با استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر در هفته بیست و هفتم و سپس بازی مقابل فولاد در هفته پایانی مقابل تماشاگران میزبان. 2 بازی بسیار سرنوشت ساز که می تواند سرنوشت خیلی چیزها را رقم بزند. انتظار می رود نساجی در مقایسه با همسایگان خود جلسات بیشتری را با بهترین تیم ها ترتیب دهد و حتی می تواند قهرمان لیگ را تغییر دهد.
این تیم در اولین دیدار مقابل 7 حریف تنها 4 امتیاز کسب کرد و تکرار این عملکرد معادل سقوط به لیگ آزادگان است.

مجله اخبار فوتبال داخلی