تمدید ستاره های پرسپولیس با توافق نهایی اسمار


سرویس خبر شماره: 2015280
30 آوریل 1403 ساعت 08:00
1.3 هزار |

0نقطه نظر

روند تمدید قرارداد با ستارگان پرسپولیس با تایید سرمربی آن تیم آغاز خواهد شد.

تمدید ستاره های پرسپولیس با توافق نهایی اسمار

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهم ترین چالش های باشگاه پرسپولیس در هفته های آینده تمدید قرارداد بازیکنانی است که در پایان این فصل آزاد خواهند شد.

در حال حاضر به تعداد بازیکنانی که دو ماه است با تیم خود قرارداد ندارند، در تیم پرسپولیس حضور دارند.

در میان این بازیکنان، ستاره هایی از تیم اصلی پرسپولیس مانند مهدی ترابی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر حضور دارند اما گروه دیگری از بازیکنان روی نیمکت حضور دارند.

در عین حال این سوال مطرح می شود که آیا باشگاه با هر یک از این افراد تمدید خواهد کرد یا پیشنهاد قرارداد با یک یا چند نفر از آنها را خواهد داد؟

در این بین طبیعی است که اسمار ویرا به عنوان سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد که کدام یک از این افراد را می خواهد تا باشگاه بتواند روند تمدید قرارداد او را ادامه دهد اما بحث با اسمار مطرح می شود. و ابتدا باید قرارداد او تمدید شود و سپس دیدار او و مسئولان باشگاه انجام شود و پس از آن نفرات مورد نظر برای تمدید دعوت شوند.

در عین حال به نظر می رسد با توجه به پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، باشگاه برای متقاعد کردن آنها برای حضور در میز مذاکره و تا زمان مسئولیت مالکیت، تغییر مدیریت و پول کار سختی دارد. ورود به باشگاه پرسپولیس مشخص شده است، این روند به مدت دو ماه به صورت خودکار انجام می شود، حداقل به تعویق می افتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی