رسمی: تدسکو هدایت بلژیک را بر عهده گرفت

به گزارش “ورزه سه”، فدراسیون فوتبال بلژیک پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و حذف این تیم از مرحله گروهی تصمیم به پایان همکاری با روبرتو مارتینز گرفته و به دنبال سرمربی جدید بوده است. .
گزینه های زیادی برای نیمکت نشینی این تیم وجود داشت که تیری آنری اصلی ترین آنها بود. برخی از بازیکنان این تیم از جمله روملو لوکاکو آنری را سرمربی بعدی بلژیک می دیدند.
اما فدراسیون فوتبال بلژیک دقایقی پیش اعلام کرد که رسما با تدسکو برای قبول مدیریت این تیم به توافق رسیده است.
این بازیکن 37 ساله در سپتامبر سال گذشته لایپزیگ را ترک کرد و مارکو روزه جایگزین او شد و از آن زمان تا کنون هدایت این تیم را بر عهده نگرفته است. او پیش از آن نیز تجربه سرمربیگری در شالکه و اسپارتاک مسکو را داشت.

1799797

سرویس خبر شماره: 1869277
19 فوریه 1401 @ 12:16 |
4.2K |

0نقطه نظر

دومینیکو تدسکو سرمربی ایتالیایی-آلمانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بلژیک انتخاب شد.

رسمی: تدسکو هدایت بلژیک را بر عهده گرفت

طبق اعلام فدراسیون فوتبال بلژیک، قرارداد تدسکو با تیم ملی آن کشور تا بعد از یورو 2024 ادامه خواهد داشت و در صورتی که او بتواند در آن رقابت ها عملکرد خوبی با آن تیم داشته باشد، مذاکرات برای تمدید قرارداد و حضور آن در دوره 2026 انجام خواهد شد. جام جهانی در صورت صعود این تیم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
تدسکو در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون بلژیک پس از امضای قرارداد گفت: در اولین مذاکرات احساس بسیار خوبی داشتم و خیلی سریع توانستیم به توافق برسیم. نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک برای من افتخار بزرگی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی