رضاوند: صعود خوب مردم ایران و هواداران فولاد

وی همچنین درباره عضویت خود در تیم فولاد و همکاری با جواد نکونام گفت: شاگرد آقای نکونام مایه مباهات است، او مربی بسیار بزرگی است و در دوران فوتبالش کاپیتان تیم ملی ایران بوده و بزرگان زیادی را بازی کرده است. کمک زیادی کرده اند و ما ادامه خواهیم داد اگر فولاد در حال حاضر در چنین شرایطی در آسیا و در مسابقات قهرمانی که کسب کرده است، مهمترین عامل آقای جواد است که البته این همه موفقیت را کسب کرده است، خوشحالم. در کنار او باشم زیرا او به روند فوتبال کمک کرده است و امیدوارم بتوانیم با هم به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرش رضاوند هافبک فولاد در خصوص برد شب گذشته مقابل الغرافه گفت: ابتدا به ملت ایران به ویژه مردم شریف خوزستان به خاطر صعودشان تبریک می گویم. مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشتیم، رطوبت و گرمای عربستان و البته فاصله نزدیک مسابقات واقعاً بازیکنان را آزار می داد و بازیکنان بیشتری آسیب دیدند یا از نظر بدنی ضعیف شدند، اما خدا را شکر توانستیم از این وضعیت خارج شویم. صحنه با این همه سختی کادرفنی، بازیکنان و تیم یک ماه است که در کنار هم به عنوان خانواده زحمات زیادی را متحمل شده اند، اما در نهایت بهای زحماتمان را گرفته ایم و این موفقیت گواهی بر وجود همه مردم ایران و هواداران فولاد است.

وی در خصوص تکذیب بازی بعدی خود گفت: بازی ها به هم نزدیک است و فشار روحی و جسمی روی بازیکنان است. در بازی قبل فکر می کنم مدتی تصمیم بدی گرفتم که کارت زرد گرفتم. خدا را شکر تیم ما صعود کرده است و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و با حضور بازیکنانی که در اختیار داریم قطعا این تیم بهترین عملکرد را در بازی آخر خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821050 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 17:55 |
757 |

0نظرات

فولاد به بازیکن بستگی ندارد

آرش رضاوند می گوید در آن زمان بازیکنان فولاد مثل اعضای یک خانواده بودند.