روزنامه های ایتالیایی: میلان با مالدینی خداحافظی کرد


سرویس خبر شماره: 1942225
16 ژوئن 1402 ساعت 11:37 |
643 امتیاز خبر

0نقطه نظر

جدایی پائولو مالدینی از میلان امروز در ایتالیا خبرساز شده است.

روزنامه های ایتالیایی: میلان با مالدینی خداحافظی کرد

“یوونتوس گپ” این عنوان اولین نسخه امروز است توتو اسپورت شرق: “در تقابل جدید اودینه آلگری و کالوو: شکاف های زیادی بین این دو وجود دارد. آینده مکس نامشخص است.”
در مرکز صفحه تحولات میلان این عنوان را می بینیم: “و موشک زیردریایی از کاردیناله به مالدینی!”

1883855

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته پس از پایان فصل 2022-23 سری آ، دیداری بین پائولو مالدینی مدیر ورزشی میلان و جری کاردیناله مالک میلان برگزار شد.
در این جلسه قرار بود اتفاقات فصل اول بررسی و برنامه های نقل و انتقالاتی باشگاه در فصل آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
به گزارش رسانه های معتبر ایتالیایی، مالدینی به دلیل سرمایه گذاری بد در بازار اخیر و همچنین سایر مسائل تصمیم گیری میلان را ترک خواهد کرد.
گفته می شد مشکل اصلی طرفین رقم بودجه 50 میلیونی پیش بینی شده برای نقل و انتقالات بود که مالدینی آن را کافی ندانست و تصمیم به خروج گرفت. روزنامه های امروز ایتالیا به این رویداد و دیگر رویدادهای روز فوتبال در کشورشان پرداختند:

1883854

مالدینی-میلان، خداحافظ! این تیتر روزنامه امروز است گازتا دل اسپورت شرق: “اختلاف بین کاردیناله و مدیر فنی. ماسارا نیز رفت و قدرت بیشتری به فورلانی رسید. پیولی می ماند، باشگاه آینده درخشانی را برای او تضمین می کند.”
این عنوان وضعیت یوونتوس را نیز تداعی می کند: “دیوار دی لورنتیس، اول نه برای جونتولی”.
در پایین صفحه به احتمال تمدید قرارداد اینتر با سیمونه اینزاگی اشاره شده است.

1883856
مجله Il Romanista وی در صفحه اول امروز خود در شرح زیر نوشت: “و فقط عشق” و از افزایش عضویت باشگاه رم با وجود ناکامی این تیم در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و شکست در فینال لیگ اروپا نوشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

“تا آخرش مبارک” این عنوان برجسته نسخه امروز است کوریره دلو اسپورت: یأس برای رسیدن به لیگ کنفرانس، تمایل مربی برای انتقام را کاهش نمی دهد. در مرکز صفحه فضای کافی برای پرداختن به انقلاب میلان با خداحافظی ماسارا و مالدینی وجود دارد.

1883853