لیورپول دو بازی تدارکاتی دیگر در آلمان – لیورپول اف سی را تایید کرد

شاگردان یورگن کلوپ در حالی که برنامه تمرینی سختی را در منطقه جنگل سیاه انجام می دهند، دو بازی دوستانه نیز برگزار خواهند کرد.

در همین حال، فورت جایگاه دوازدهم لیگ را به خود اختصاص داد و در بازگشت از بوندسلیگا پس از هشت فصل دوری در فصل 2021/22 سقوط کرد.

https://www.thisisanfield.com/2023/06/liverpool-confirm-2-more-pre-season-friendlies-in-germany/ منبع:

این احتمال وجود دارد که قرمزها مانند تابستان گذشته دو روز در دو روز به میدان بروند، اگرچه کلوپ نگرانی خود را در مورد ترتیب آماده سازی فصل اخیر ابراز کرده است.

بازی بعدی پشت درهای بسته مقابل باشگاه 2 بوندسلیگا SpVgg Greuther Furth در روز دوشنبه برگزار خواهد شد. 24 جولای در ساعت 12 بعد از ظهر BST.

قرمزها از 8 ژوئیه در مرکز تمرینی AXA گزارش پیش فصل را آغاز خواهند کرد و هفته بعد به آلمان سفر خواهند کرد.

آنها سپس مستقیماً به سنگاپور برای دیدار با لستر در 30 جولای و بایرن مونیخ در 2 آگوست به عنوان بخشی از جام استاندارد چارترد سنگاپور پرواز خواهند کرد.

برنامه پیش فصل لیورپول در حال شکل گیری است و این باشگاه دو بازی دوستانه دیگر را به عنوان بخشی از اردوی آماده سازی خود در آلمان تایید کرده است.

لیورپول تایید کرد که روز چهارشنبه با کارلسروهر اس سی بازی خواهد کرد. 19 جولای، از ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت محلی به وقت محلی شروع می شود تا پارک وایلدپارک BBBank طرف دوم بوندسلیگا افتتاح شود.

رقابت‌های لیگ برتر در آخر هفته 12/13 آگوست آغاز می‌شود، به این معنی که احتمال برگزاری یک بازی دوستانه دیگر قبل از آن وجود دارد.

کارلسروهر در رده دوم آلمان هفتم شد و توسط مدافع سابق خود کریستین آیچنر مدیریت می شود.

لایپزیگ، آلمان - پنجشنبه، 21 ژوئیه 2022: هواداران لیورپول قبل از بازی دوستانه پیش فصل بین RB لایپزیگ و لیورپول اف سی در ردبول آرنا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پس از آن، انتظار می‌رود که لیورپول حداقل برای یک بازی دوستانه داخلی به بریتانیا بازگردد و این باشگاه در حال مذاکره بر سر بازی با یک تیم خارجی در ورزشگاه دیپ‌دیل پرستون در 7 آگوست است.