رونالدو از عواقب مصاحبه جنجالی خود آگاه بود

البته رونالدو در مصاحبه ای در مورد جدایی از منچستریونایتد به نتیجه نهایی نرسید و دلیل کارش همین بود. اما کریستیانو احساس کرد که توسط اریک تن هاچ و البته مالکان باشگاه مورد بی احترامی قرار گرفته است و هرگز با ستاره های اصلی باشگاه ملاقات نکرد. حتی وقتی رونالدو می گفت دخترش مریض است باور نمی کردند. پس وقتی همه را کنار هم می گذارید متوجه می شوید که رعایت نشده است. این زمانی اتفاق افتاد که فکر می کنم رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیر مورگان گفت: “آیا رونالدو می‌دانست که این مصاحبه جنجالی او را از منچستریونایتد خارج می‌کند؟ راستش را بخواهید، بله، فکر می‌کنم او این کار را انجام داد. کریستیانو بسیار باهوش است و می‌داند که دارد چه می‌کند. چندی پیش وقتی رونالدو تماس گرفت. به من گفت می‌خواهم مصاحبه کنم و همه چیزهایی را که گفتم بگویم، می‌دانی اگر همه این‌ها را بگویی، باید یونایتد را ترک کنی و او پاسخ داد، می‌دانم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند هفته پیش کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای جنجالی به مدیران و کادر فنی منچستریونایتد حمله کرد و آنها را به بی احترامی به او متهم کرد. عواقب این اتفاق به حدی بود که منچستریونایتد در واکنش به مصاحبه رونالدو با پیر مورگان، بدون غرامت و با توافق دوجانبه قرارداد این بازیکن را فسخ کرد. حالا پیر مورگان مدعی شده است که رونالدو با اطلاع از عواقب احتمالی این حادثه، این افشاگری جنجالی را انجام داده است.


سرویس خبر شماره: 1855720
05 دسامبر 1401 ساعت 18:26 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پیر مورگان:

پیر مورگان مجری معروف مدعی شد که کریستیانو رونالدو از عواقب مصاحبه خود در منچستریونایتد آگاه بوده است.

رونالدو از عواقب مصاحبه جنجالی خود آگاه بود