رویای برناردو سیلوا پیراهن شماره 10 بارسا است

وی درباره شایعه پیوستن این بازیکن به بارسا گفت: حقیقت این است که کمی تعجب کردم. او بهترین مربی حال حاضر سیتی را دارد و فکر می کردم در این تیم بماند. برای پیوستن به بارسا و بازی برای این تیم.”
این سرمربی با اشاره به رویای همیشگی سیلوا افزود: بله، این آرزوی کودکی اوست که مثل مسی پیراهن شماره 10 افسانه ای بارسا را ​​بپوشد، او خیلی شبیه مسی است، شاید سرعت و قدرت بدنی اش را ندارد اما او او بسیار متفکر است، به زمان بازی احترام می گذارد و می تواند بازی بارسا را ​​بهبود بخشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال پیوستن سیلوا به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسد.
گفته می شود این بازیکن پرتغالی از مدیربرنامه هایش خواسته تا شرایط انتقالش به نیوکمپ را برایش فراهم کند و از پپ گواردیولا خواسته است که مانع این انتقال نشود زیرا علاقه زیادی به رفتن به بارسا دارد.
حالا سرمربی سابق او در بنفیکا که دو سال با سیلوا کار کرده بود نیز شایعه علاقه این بازیکن پرتغالی به بارسا را ​​تایید کرد و مدعی شد او سال ها به دنبال فرصتی برای پیوستن به بارسلونا بوده است.
کریستووائو در مورد استعداد برناردو سیلوا به روزنامه اسپورت گفت: “از لحظه ای که او به این تیم پیوست، همه می دانستند که او بازیکن بزرگی خواهد بود.” معلوم بود که به سطح بالایی خواهد رسید. فکر می‌کردم بارسا به دنبال او بیاید زیرا پپ گواردیولا در آن زمان آنجا بود و فکر می‌کردم سیلوا بازیکن مورد علاقه اوست.

هلدر کریستووائو مربی سابق برناردو سیلوا در بنفیکا می گوید که این بازیکن همیشه آرزوی بازی در بارسلونا را داشته است.


سرویس خبر شماره: 1832856
19 جولای 1401 ساعت 12:02 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

سرمربی سابق بنفیکا: