ساپینتو: تنها هدف ما پیروزی در دربی است

برای پایان دادن به …



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این بازی گفت: اول از همه عیدتون مبارک. در مورد دربی هم باید بگویم که دربی همیشه یک بازی خاص است. این بازی همیشه یک بازی عالی برای تیم ها و هواداران است. من فکر می کنم این یک ویژگی خاص دارد زیرا دربی شماره 100 است.

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت تساوی به نفع هیچ یک از طرفین نیست.

ساپینتو: تنها هدف ما پیروزی در دربی است


سرویس خبر شماره: 1922610
مه 02, 1402 در 07:07 ب.ظ
6.6 هزار |

0نقطه نظر

* تنها هدف ما برد است
بازی خاصی است چون هر دو تیم می خواهند برنده شوند و تساوی برای هیچ کدام جذابیتی ندارد و تنها هدف ما برد فردا است.

* ما باید به فکر همه بازیکنان حریف باشیم
اگر سرمربی پرسپولیس بودی به کدام بازیکن حریف اهمیت می دادی؟ فکر می کنم آنها باید نگران همه بازیکنان ما باشند. همانطور که ما از همه بازیکنان حریف آگاه هستیم. آنها بازیکنان باتجربه خوبی دارند. ما هم چنین بازیکنان خوب و تیم خوبی داریم. وضعیت بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم این روند را با بازی های باکیفیت و نتایج خوب ادامه دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهمترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر، تیم های استقلال و پرسپولیس فردا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برای ماندن در مسیر قهرمانی، نتیجه تساوی به هیچ یک از دو طرف کمکی نمی کند و این مشکلی است که مربیان مغرب زمین به آن اذعان کرده اند.

* تکرار پیروزی در دربی هدف ماست
خاطرات پیروزی در دربی با وینفرد شفر را تکرار کنید؟ البته هدف ما همین است.

1852160

* هر سه تیم رقیب بازی های سختی در پیش دارند
برنده دربی و شانس قهرمانی با توجه به عملکرد سپاهان؟ ما خیلی نزدیک می شویم. تازه داریم نزدیک میشیم اما فعلا قطعی نیست. سپاهان در صدر جدول است و با ما یک امتیاز است. قبلا هم گفته بودم که این 3 تیم در بازی های باقی مانده بازی های بسیار سخت و مهمی در پیش دارند. به همین دلیل است که ما قدم به قدم بسیار سخت می جنگیم که اولین آن فردا است.