سخنان مبهم سربازان مسن در مورد تمدید قرارداد


سرویس خبر شماره: 2011218
11 آوریل 1403 در 05:58
195 امتیاز خبر

1نقطه نظر

آیا برنامه سفر کاپیتان سپاهان به تهران تغییر می کند؟

محمد کریمی برای تمدید قرارداد با طلایی پوشان اصفهانی در پایان فصل جاری لیگ برتر ابراز تمایل کرده است.

سخنان مبهم سربازان مسن در مورد تمدید قرارداد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان عصر روز جمعه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان ب رفت و در پایان این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر یک دوبله به برتری برسد. توسط شهریار مغانلو و محمد کریمی.
محمد کریمی در پایان این دیدار مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها در مورد موضوعات مختلف از جمله دیدار حساس مقابل تراکتورسازی و همچنین تمدید قرارداد پاسخ داد.

کریمی که از ابتدای لیگ هفدهم با هدایت امیر قلعه نویی به اردوی طلایی اصفهانی اضافه شد، در حال حاضر مسن ترین بازیکن سپاهان محسوب می شود و به همین دلیل بازوبند کاپیتانی نیز به دستان او بسته شده است.
نکته قابل توجه در مورد کریمی این است که قرارداد او در پایان فصل جاری به پایان می رسد و سران باشگاه اصفهانی هنوز برای مذاکره با این بازیکن برای تمدید قرارداد جلسه ای نداشته اند.

2005332

این سوالی است که خبرنگاران اصفهانی در پایان دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان ب از محمد کریمی پرسیدند و او واکنش جالب و مبهمی داشت.
کریمی در واکنش به پایان قراردادش و اینکه آیا می خواهد در سپاهان بماند یا نه، در پاسخ به خبرنگاران اینگونه گفت: من شخصاً به حضور در این باشگاه علاوه بر کاپیتان بودن بسیار افتخار می کنم و این برای من افتخار بزرگی است. به نظر من همه چیز خوب است و بقیه به نظر باشگاه بستگی دارد و شما باید ببین چه فکری می کنند.”

سپس در پاسخ به این سوال که آیا شرط خاصی برای تمدید قرارداد دارد یا خیر، بلافاصله اینگونه پاسخ داد: «چه شرطی؟!

این خبرنگار سپس از شما پرسید که آیا می خواهید در سپاهان ادامه دهید یا نه که کریمی در پاسخ گفت: “همانطور که گفتم افتخار می کنم که در باشگاه سپاهان هستم. 6 سال است که در این باشگاه هستم. شرایط برای من بسیار خوب بوده و فکر می کنم همه چیز برای تمدید قرارداد مهیا است مگر اینکه باشگاه نگذارد. دوست دارد یا می‌خواهد به همکاری پایان دهد، که هنوز نمی‌دانم.»

کریمی سپس در بخشی دیگر از این گفت و گو در پاسخ به این سوال که مدیر برنامه هایش در مصاحبه ای گفته بود در صورت رفتن کریمی در یکی از دو تیم پایتخت بازی می کند و در این صورت کدام تیم او خواهد بود. اولویت در ایران : “بهتر است این را از خود بپرسید.”

مجله اخبار فوتبال داخلی