سرنوشت عجیب ستاره سابق اینتر، میلان و پیکان!

گفته می شود در ایتالیا، تاریبو وست در سال 1996 بسیار مذهبی شده بود و شور مذهبی او باعث شد تا مارچلو لیپی را در اینتر متقاعد کند تا او را به ترکیب اصلی اضافه کند، با این استدلال که خدا با او صحبت کرده و گفته است. باید بازی کند استدلالی که البته لیپی را قانع نکرد.

تاریبو وست، 48 ساله، کشیش پنطیکاستی خودخوانده است و بنیاد خیریه تاریبو وست را برای کمک به کودکان بی بضاعت ایجاد کرد: «همه مسیحیان به کلیسای ما دعوت شده اند. ما تبعیض قائل نیستیم به عنوان مثال، بسیاری از کاتولیک ها به اینجا می آیند تا با ما دعا کنند.”

1796528

منبع: مارکا



مجله اخبار فوتبال خارجی

وست در مورد پیشرفت خود می گوید: مدت کوتاهی پس از بازی در جام جهانی فرانسه (1998) بود که یاد خدا به سراغم آمد، قبل از هر بازی مراسم مقدسی را انجام می دادم، مانند بسیاری از فوتبالیست ها بسیار خرافاتی بودم و قبل از آن در هر بازی یک شمع روشن می کردم و یک سنگ جادویی که یکی از دوستان یهودی ام برایم آورده بود در دست می گرفتم.


سرویس خبر شماره: 1867594
10 فوریه 1401 @ 11:19 ق.ظ |
3.4K |

0نقطه نظر

ایجاد مراکز خیریه و زندگی دیده بان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبالیست تاریبو وست، که به خاطر مدل موی بافته شده کنجکاو و نقشش در بازی ویدیویی 2001-2002 مدیر مسابقات قهرمانی (او یک ستاره به عنوان بازیکن آزاد بود)، محبوب و نمادین، در سال 2007 کفش های خود را آویخت. زندگی خود را وقف چیزی کرد که او آن را گسترش کلام خدا می نامد.

آیا این الهامات به خاطر لوپرا به تاریبو وست آمد؟ داستان از این قرار است که در سال 1997، تاریبو وست برای امضای قرارداد با بتیس به سویا سفر کرد اما به دلیل اختلاف در قرارداد، برای تیمی که در آن زمان تحت مدیریت مانوئل رویز دی لوپرا بود، قرارداد نبست. او برای امضای قرارداد با اینتر به میلان سفر کرد اما به مدت سه روز و دو شب بسیار بیمار بود و ظاهراً به دلیل استرسی که در سویا متحمل شده بود دچار هذیان بود.

بازیکن سابق اوبانتا یونایتد، شارکز، انوگو رنجرز، جولیوس برگر، اکسر، اینترمیلان، آث میلان، دربی کانتی، کایزرسلاترن، پارتیزان، العربی، پلیموث آرگیل و اروس در سال 2014 کلیسایی به نام “پناهگاه” راه اندازی کرد. جایی که او می گوید. it: “وقتی در میلان بودم، از کلیسای خود برای کمک به زنان بی خانمان نیجریه ای که به ایتالیا آورده شده بودند استفاده کردم. ما به آنها مسکن دادیم و از آنجا برای آنها شغل پیدا کردیم و همچنین به آنها کمک کردیم تا مدارک خود را دریافت کنند.”