سر این عدد در رختکن تیم ملی دعوا شد!

امیر عابدزاده در دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل کره جنوبی در سئول با اشتباه عجیب دروازه خود را باز دید. اگرچه او در ابتدای نیمه دوم با دو سیو فوق العاده دروازه تیم ملی ایران را نجات داد، اما در نهایت امیر با دو گل در خانه کره جنوبی یکی از مقصران باخت بود. بعدها علاقه دراگان اسکوچیچ به سبک دروازه بانی امیر عابدزاده و البته توانایی او در بازی با پا، او را تا بازی دوستانه مقابل الجزایر در اردوی پرجمعیت و قطر جنجالی در موقعیت نگه داشت، اما یکی دو تاخیر در نیمه اول. همین موضوع انتقاد عابدزاده را به اوج خود رساند.

احمدرضا عابدزاده نیز در مقاطع مختلف به دلیل مصدومیت یا دلایلی مشابه جایگاه خود را در لیست ثابت تیم ملی از دست داد و البته بعداً آن را پس گرفت. امیر بدشانس است و فوتبال ایران خوش شانس است که در این مرحله چندین دروازه بان آماده و باکیفیت در اختیار ماست و شاید در هیچ مقطعی پس از انقلاب در این پست اینقدر محکم و کامل نبوده ایم. اما امیرعبدزاده مطمئناً در سال 1402 برای بازپس گیری جایگاهش در تیم ملی می جنگد و تلاش برای به دست آوردن شماره یکدست تیم ملی ایران به این راحتی تمام نمی شود.

اما این دروازه بان بزرگ بدشانس (یا شاید خوش شانس) بود که در همان دقایق ابتدایی بازی مقابل تیم ملی انگلیس و پس از برخورد با مجید حسینی به شدت مصدوم شد و این بازی مهم را از دست داد. اما عجیب بود که حتی در این شرایط کارلوس کی روش به سیدحسین حسینی اعتماد نکرد و امیر عابدزاده که همین چند ماه پیش دروازه بان ثابت تیم ملی بود، حتی گزینه دوم کی روش نبود و هر سه بازی برای این ایرانی بود. تیم ملی در جام حذفی جهان را از روی نیمکت تماشا کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اول سال بود امیر عابدزاده که خود را مدافع مورد علاقه دراگان اسکوچیچ می خواند، برای بازی تشریفاتی و البته آبرومندانه مقابل کره جنوبی در دروازه تیم ملی ایران ظاهر شد. اگرچه بیرانوند در اولین دیدارهای مرحله مقدماتی در ترکیب ثابت حضور داشت، اما عابدزاده در ترکیب اصلی جای گرفت و حتی در دروازه هم قرار گرفت که منجر به صعود تیم ملی مقابل عراق شد. . احتمالاً یک سال پیش امیر عابدزاده خود را دروازه بان احتمالی تیم ملی در جام جهانی می دانست و شرایط این گونه به نظر می رسید اما بعدها همه چیز برای او تغییر کرد.

البته به نظر می رسد باشگاه پونفرادنیا هم در این مقطع به امیر عابدزاده نیاز داشت و احتمالا یکی از دلایل عدم حضور او در اردوی تیم ملی همین بوده است.اما هنوز روزهای زیادی پیش روی او و سایر گزینه های تیم ملی است و امیر می تواند در سال جدید بار دیگر خود را در کادر فنی تیم ملی تثبیت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سال برای امیر عابدزاده خوب شروع و به پایان نرسید، اما او برای سال جدید انگیزه زیادی دارد.

سر این عدد در رختکن تیم ملی دعوا شد!

آمیرعابدزاده که مانند فصول گذشته برای این فصل و باشگاهی آماده نیست، در روزهای پایانی سال بدترین خبر ممکن را شنید و حتی توسط امیر قلعه نویی سرمربی جدید به اردوی تیم دعوت نشد. از تیم ملی ایران برای جبران سال بدش در سطح ملی. البته عابدزاده شب گذشته موفق به ثبت کلین شیت شد و امتیاز درخشان 8.7 را از سایت سوفا اسکور دریافت کرد اما غیبت او در اردوی تیم ملی قطعا باعث ناراحتی و البته افزایش انگیزه او برای بازگشت شد.

در نهایت و در شرایطی که شاهد تغییرات عجیبی روی نیمکت تیم ملی ایران بودیم، دراگان اسکوچیچ کار خود را از دست داد و بزرگترین حامی عابدزاده از تیم ملی کنار رفت. بعدها که کارلوس کی روش هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، قابل پیش بینی بود که دوباره به علیرضا بیرانوند اعتماد کند و همین اتفاق افتاد.

1833748


سرویس خبر شماره: 1896610
Mar 28, 1401 @ 3:25 PM
6.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دعوا ادامه دارد: