سید صالحی: آینده شهر خودرو در حال حاضر مشخص نیست.

با مشهد هم تیمی نمیشه؟ وی تاکید کرد: اینجا مربوط به مشهد نیست. چند هفته پیش جمعی از اعضای شورا به مشهد سفر کردند و با مسئولان استانی آنجا دیدار کردند. صحبت از این بود که یا کسی را پیدا کنیم که تیم را بخرد یا اینکه به هر حال درگیر و کمک به داشتن یک تیم باشد. اعضای شورا پس از بازگشت از مشهد پاسخی دریافت نکردند. حالا منتظریم ببینیم باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

سیدصالحی همچنین فدراسیون را مقصر اتفاقات اخیر در خصوص نیمکت نشینی تیم ملی دانست و افزود: به نظر من اتفاق دیگری نیفتاد جز اینکه فوتبال کشور را زیر سوال بردیم. کمیته فنی تشکیل دادیم و از افراد دارای رزومه مانند ابراهیم قاسم پور، اصغر مدیرروستا و پرویز مظلومی دعوت کردیم اما نتیجه این شد که این پیشکسوتان با مردم روبرو شدند. این نشان دهنده تصمیم گیرندگان غیر فوتبالی برای فوتبال است. عاجزانه از وزیر ورزش می خواهم که به بازیکنان فوتبال بدهد. گروهی از افرادی که در هیئت مدیره تصمیم می گیرند، فوتبالیست نیستند و چیزی از آن نمی فهمند.
کمیته فنی هیچ پدری با اسکوچیچ ندارد. این کمیته با توجه به آمار و ضعف مدیریتی که در بازی ها از این مربی می دید، این طرز فکر را در مورد او داشت. آیا زمان صبحانه و خواب رایگان است، این نشان دهنده ضعف اسکوچیچ است. از طرفی این مربی هم اعتراضی به لغو مسابقات متوالی نداشت. این هم نشان می دهد که واقعاً از نظر موقعیت و مدیریت ضعیف است. درست است که اسکوچیچ نتایج خوبی گرفت و آمار خوبی داشت، اما مربیگری یک بسته است و باید چندین ویژگی را با هم داشته باشید. بر اساس این آمار، کمیته فنی اعلام کرد که اسکوچیچ برای تیم ملی خوب نیست. خود شورا گفت کمیته فنی هر چه گفت کمیته نظر داد اما شورا گفت نه! اگر قرار بود اسکوچیچ بماند، چرا دو هفته با مردم بازی کردی؟ این نشان دهنده بی ثباتی فدراسیون فوتبال است



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835069
مرداد 02, 1401 در 16:03 |
58

0نقطه نظر

کمیته فنی هیچ پدری با اسکوچیچ ندارد.

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو اعلام کرد که هنوز نحوه مدیریت این تیم در فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر خودروی مشهد غرق در مشکلات مختلف وارد لیگ بیست و یکم شد و آنقدر ذخایر کم برای نیم فصل دوم داشت که بازگشت چشمگیر سیدعباسی و شاگردانش در دور رفت نتیجه ای نداشت. برگشت. این تیم به عنوان یکی از تیم های سقوط کرده از لیگ برتر امسال قرار است در لیگ 1 بازی کند.
ادامه مشکلات فصل گذشته این بار جان شاگردان شهر خودرو را به خطر انداخته است. هنوز مشخص نیست مشهد در فصل آینده ترکیب خواهد داشت یا خیر. این سوال مهمی است که سید مهدی سید صالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما به آن پاسخ داد: معلوم نیست! منتظریم ببینیم چه می شود اما هنوز خبری نیست.

مدیر تیم فوتبال لیگ بیست و یکم شهر خودرو درباره جذب مربی خارجی توسط برخی تیم های لیگ برتری گفت: مربی خارجی با بازیکن خارجی در رختکن می ماند. باید دید کدام یک از این مربیان می توانند خود را با شرایط و کار وفق دهند. مثل فصل نقل و انتقالات باید منتظر شروع لیگ باشیم و ببینیم مربیان چطور فکر می کنند. بعد میتونیم نظر بدیم ساپینتو، مورایس و بردیف مربیانی با سابقه هستند، اما باید عملکرد آنها را در زمین ببینید. مثل انتقال بازیکن، اسم مهم نیست، اما تاثیرش روی تیم مهم است.