معرفی دومین خرید تراکتور تابستانی امروز

باشگاه تراکتورسازی ساعتی پس از معرفی برزگر رسما خرید دیگری را اعلام کرد.

این مدافع میانی 30 ساله که به طور رسمی به عنوان آخرین خرید تابستانی تراکتورسازی اعلام شد، پیش از این در اردوی قرمزپوشان حضور داشت. او فصل گذشته به صورت قرضی از شهر خودرو به نفت آبادان پیوست و حالا به عنوان بازیکن جدید تراکتورسازی به ترکیه بردیف پیوسته است.

یزدان دوست سابقه فعالیت در صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، استقلال خوزستان و شهر خودرو را دارد. این مدافع بزرگ فصل گذشته 23 بازی برای نفت آبادان در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835070
02 اوت 1401 در 04:08 ب.ظ |
32.9 هزار |

9نقطه نظر

رضا یزدان دوست رسما شاگرد بردیف شد;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال تراکتورسازی اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در ترکیه برپا کرد. بازیکنان این تیم از هفته گذشته زیر نظر قربان بردیف آماده سازی فشرده ای را پشت سر می گذارند. در این اردو چند بازیکن جدید به جمع سرخ پوشان اضافه شدند و دو خرید جدید آنها امروز معرفی شدند.

در اردوی ترکیه قرار بود چند بازیکن خارجی در تمرینات شرکت کنند و در صورت تایید بردیف جذب شوند. این اتفاق را در روزهای اخیر شاهد بودیم و قرمزها با تایید سرمربی روسی-ترکمنی با دو بازیکن خارجی قرارداد امضا کردند. امروز دو خرید ملی را رسمی کردند. آریا برزگر و رضا یزدان دوست.