شجاع تایید کرد، ساکت یک پیشنهاد دارد


سرویس خبر شماره: 1853305
نوامبر 22, 1401 @ 1:28 بعد از ظهر |
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی که در مس کرمان شاگرد ساکت الهامی بود، تمایل یکی از باشگاه های قطری برای جذب این مربی را تایید کرد.

شجاع تایید کرد، ساکت یک پیشنهاد دارد

در حال حاضر یک مربی ایرانی به عنوان سرمربی لیگ یک قطر مشغول به کار است. سعید یونسی که سرمربی تیم الشحانیه است. حضور موفق فرهاد مجیدی در لیگ برتر امارات و نتایج خوبی که او با تیم اتحاد کلبه کسب کرد، قطعا نگاه تیم های عربی را نسبت به مربیان ایرانی که در آینده نزدیک با تیم های خود قهرمان لیگ برتر و جام حذفی خواهند شد، تغییر خواهد داد. تغییر کرد و شاهد حضور بیشتر مربیان ایرانی در لیگ های عربی بودیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وی در گفت و گو با یکی از روزنامه ها گفت: بله، آقای ساکت از لیگ قطر پیشنهاد دارد. سرمربی تیم هوادار در فصول اخیر با تیم های تراکتورسازی و نساجی قهرمان جام حذفی شد. پس از انتشار این خبر در رسانه ها، باشگاه هوادار اعلام کرد که این پیشنهاد در ابتدای فصل مطرح شده و در نهایت منجر به تداوم حضور ساکت الهامی در تیم هوادر شده و این مربی بر پایبندی خود به باشگاه تهرانی ها می ایستد و ادامه دارد او هدایت تیم هواداران لیگ برتر را بر عهده خواهد داشت.