عذرخواهی بازیکن اوکراینی بابت توهین نژادی/ داشتم آهنگ می خواندم!

میهایلو مودریک

گروه معروف فوتبال ضد نژادپرستی Kick It Out نیز با انتقاد از این ویدئو گفت: Kick It Out استفاده از تمام توهین های نژادی و استفاده از کلمه Kakasia و کلمات مشابه را به شدت محکوم می کند. کلمه کاکاسیاه عمیقا توهین آمیز است و استفاده از این کلمه توسط یک فرد تأثیرگذار در فوتبال فقط مردم را از این ورزش دور می کند. مهم این است که فوتبالیست ها از پلتفرم مهم خود به صورت مثبت استفاده کنند و ما خوشحالیم که میهایلو مودریچ آسیب ناشی از استفاده از این توهین را درک می کند.

این مطلب را از دست ندهید: افشای اسناد و درگیری 2 بانک معروف در پرونده رومن آبراموویچ; انتقال ثروت هنگفت به فرزندان! / مالک چلسی همچنان زیر ذره بین است



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ستاره جدید 88 میلیون پوندی در ویدیوی TikTok که تقریبا 214000 بار دیده شده است، اصطلاح نژادپرست سمی را تکرار کرد. منابع نزدیک به وینگر اوکراینی گفتند که او فقط آهنگ جدید رپر “Lil Baby” را زمزمه می کرد و قصد بدی نداشت.

مودریچ این ماه از شاختار دونتسک در سرزمین جنگ زده خود به آبی ها پیوست. اما ژوئیه گذشته، او در کنار دوستش مقابل یک خودروی اسپرت آئودی ایستاد و یک ویدیوی 40 ثانیه ای از تیک توک ضبط کرد. آن دو دست خود را روی سینه خود گذاشتند و یک خط از آهنگ آزاد لیل بیبی را تکرار کردند. آهنگ کامل دو دقیقه و 43 ثانیه است و کلمه توهین آمیز کاکاسیاه را 16 بار تکرار می کند.

هنرمندان سیاه پوست از سفیدپوستان به خاطر استفاده از این اصطلاح انتقاد می کردند. رپر Chuck D از همه هنرمندان خواسته است که استفاده از این کلمه را در موسیقی خود متوقف کنند. دیوید لامی، نماینده حزب کارگر گفت که این کلمه احتمالاً توهین آمیزترین کلمه در زبان انگلیسی است.

میهایلو مودریچ ستاره چلسی به دلیل استفاده از کلمه ای نامناسب در موزیک ویدیویی که هدفش هواداران است مورد انتقاد قرار گرفته است.

میهایلو مودریچ بابت این ویدیو عذرخواهی کرد. اما وینگر 22 ساله به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز مورد انتقاد شدید هواداران و مبارزان فضای مجازی قرار گرفت. نماینده مودریچ به سان گفت: “میخایلو عمیقاً برای همه این سوء تفاهم ها متاسف است.” اگرچه قصدی برای این کار وجود نداشت و میخائیلو فقط مشغول خواندن آهنگ بود، اما از این کار پشیمان شد و از صمیم قلب اعتراف کرد که کارش اشتباه بوده است.

ویدیو بلافاصله حذف شد.