کریستین اریکسن تا اواخر آوریل یا اوایل ماه می – اخبار و انتقال اخبار من یونایتد

انتظار می رود اریکسن برای مدت طولانی از میادین دور باشد.

در حالی که تنها چند ساعت تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، بعید به نظر می رسد که یونایتد بتواند به موقع جانشین خود را به خدمت بگیرد.

منچستریونایتد می گوید کریستین اریکسن به دلیل مصدومیت مچ پا که در بازی مقابل ردینگ متحمل شد، برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود. هنوز در حال ارزیابی است، اما انتظار می رود تا “اواخر آوریل، اوایل ماه مه” منتشر شود. امیدوارم او بتواند دوباره در این فصل بازی کند.

این باشگاه هانیبال مجبری را به صورت قرضی در بیرمنگام دارد، اما همچنین گزارش شده است که او را از قرضی فرا نمی‌خواند.

از آنجایی که دانی فن د بیک نیز برای فصل غایب است، یونایتد را به شدت در خط هافبک مرکزی کوتاه می‌آورد و فقط کازمیرو، فرد و اسکات مک تومینای را به عنوان گزینه‌های اصلی در اختیار دارد.

باشگاه با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی باشگاه اعلام کرد:


این باشگاه تایید کرد که مصدومیت کریستین اریکسن از ناحیه مچ پا جدی است و او تا پایان آوریل یا اوایل ماه می برای منچستریونایتد دور خواهد بود.

— راب داوسون (@RobDawsonESPN) 31 ژانویه 2023



https://thepeoplesperson.com/2023/01/31/christian-eriksen-out-until-late-april-or-early-may-259100/ منبع:

در حالی که تحقیقات ادامه دارد، ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که اریکسن احتمالا تا اواخر آوریل یا اوایل ماه می از زمین خارج خواهد شد.

اریکسن در بازی آخر هفته در دور چهارم جام حذفی مقابل ردینگ پس از تکل بی‌خطر اندی کارول مصدوم شد که پس از یک خطای وحشتناک دیگر روی کازمیرو با دو کارت زرد از زمین اخراج شد.

درک منطق ترک تن هاگ با این همه گزینه در حالی که در چهار جبهه مختلف مبارزه می کنید – لیگ، جام حذفی، جام کارابائو و لیگ اروپا دشوار است.

غیبت این بازیکن 30 ساله باعث ناامیدی بزرگی برای مربی اریک ده هاگ و هواداران خواهد شد.

با این حال، این امید وجود دارد که کریستین بتواند به موقع بازگردد و در مراحل پایانی کمپین ایفای نقش کند.

زیدان اقبال و کوبی ماینو ستارگان آکادمی هستند که به احتمال زیاد نقشی را ایفا خواهند کرد، مگر اینکه در ساعات آینده درام‌های دقیقه‌ای رخ دهد.