عصبانیت آلمانی ها: جام جهانی نباید در قطر برگزار شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسوایی های مربوط به جام جهانی قطر و اتهامات سال های اخیر به دولت این کشور همچنان ادامه دارد.
حالا به نظر می رسد مردم آلمان نیز از این اتفاقات ناراضی و ناراحت هستند و تقریبا نیمی از مردم این کشور اعلام کردند که موافق حضور تیم ملی کشورشان در رقابت های جام جهانی نیستند. آنها ناراحتی خود را از مرگ کارگران مهاجر در جریان ساخت ورزشگاه های مربوط به جام جهانی ابراز کردند.
نظرسنجی انجام شده توسط موسسه YouGov نشان می دهد که 48 درصد از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند از غیبت شاگردان هانسی فلیک در جام جهانی استقبال کردند.

نیمی از آلمانی ها معتقدند که تیم ملی این کشور نباید در جام جهانی قطر شرکت کند.

تنها 28 درصد از آنها معتقدند آلمان باید به هر قیمتی از حضور در جام جهانی امتناع کند و 24 درصد نیز نظری در این زمینه ندارند.
جام جهانی قطر قرار است پاییز امسال بین 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 برگزار شود که در این مسابقات آلمان در گروه E قرار دارد و برای تعیین سرنوشت دو تیم باید به مصاف اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا برود. به مرحله هشتم این مسابقات راه پیدا می کند.
قطر مدت‌هاست که به دلیل مرگ کارگران مهاجر و همچنین نگرانی‌های حقوق بشری با انتقادات شدید روبرو بوده است. اگرچه مقامات دولتی این ادعاها را رد کرده و ساختار خود را به نفع کارگران مهاجر تغییر داده اند، اما این انتقادات از سوی بسیاری از نهادهای اروپایی ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832125
14 جولای 1401 ساعت 12:31 |
7.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر