علی منصور فولادی ها را وارد بازی کرد!

البته یکی از اهداف اصلی منصوریان جدا از استفاده از بازیکنان جوان، حفظ فرم تیم برای فصل آینده و همچنین جذب ستاره های خوزستانی شاغل در لیگ برتر با توجه به نیاز آنها در تیم فولاد است.

تمرینات تیم فولاد خوزستان پس از چند روز استراحت از امروز آغاز شد.

علی منصور فولادی ها را وارد بازی کرد!


سرویس خبر شماره: 1897205
آوریل 04, 1402 در 00:00
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تمرینات خود را برای موفقیت در لیگ آغاز کنید

تمرینی که پس از 5 روز توقف با طراوت خاصی توسط سرمربی و بازیکنان تیم پیگیری شد. منصوریان تصمیم دارد طی 2 تا 3 روز آینده با استفاده از امکانات ایده آل مجموعه فولاد مینی کمپ برگزار کند و با برگزاری تمرینات صبح و عصر، تفکرات تاکتیکی خود را به بازیکنانش منتقل کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات تیم فوتبال خوزستان پس از چند روز تعطیلی امروز در اهواز زیر نظر علیرضا منصوریان آغاز شد.

باشگاه فوتبال خوزستان پس از پایان فیفادی در روز 20 فروردین در تهران به مصاف پیکان می رود تا بتواند نتیجه دور اول لیگ برتر را جبران کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد سرمربی فولاد قصد دارد در 7 بازی باقی مانده لیگ، بازیکنان جوان خود را به تدریج وارد ترکیب کند و آنها را برای آینده آماده کند. او در این بین جلساتی را با مسئولان ارشد باشگاه برگزار کرده و می خواهد با یک برنامه منظم به آکادمی فولاد خوزستان توجه ویژه ای داشته باشد و از سرمایه های آنجا استفاده کند.