عکس جمله سنگین برای پوشیدن لباس هیتلر! / واکنش فوری پلیس به رفتار جنجالی یک هوادار فوتبال

این مطلب را هم بخوانید: از ماهی علی دایی تا سوسک جورج بوش و موش بیانسه!/ تاریخچه جنجالی نام افراد مشهور بر روی گونه های جانوری

با تجزیه و تحلیل تصاویر دوربین های استادیوم المپیکو، ایستگاه پلیس رم توانست این هوادار را شناسایی کرده و او را به مدت پنج سال از حضور در ورزشگاه ها محروم کند.

در پشت پیراهن او عبارت «هیتلرسون» به معنای سلام نازی ها بود. او و دو نفر دیگر که در ورزشگاه سلام می کنند شناسایی شده اند.

عکس جمله سنگین برای پوشیدن لباس هیتلر!  / واکنش فوری پلیس به رفتار جنجالی یک هوادار فوتبال



سرویس اخبار فوتبال خارجی

حواشی دربی دلا کاپیتال ادامه دارد. پلیس ایتالیا هواداری را که روز یکشنبه در دربی رم پیراهن شماره 88 را با سلام نازی ها پوشیده بود شناسایی کرد.

به لطف همکاری لاتزیو، سرویس‌های امنیتی باشگاه، مهمانداران و پلیس و همچنین استفاده از دوربین‌های نظارتی در ورزشگاه المپیکو، این مرد با پیراهن شماره 88 به سرعت شناسایی شد.

باشگاه لاتزیو نیز در این خصوص اطلاعیه ای منتشر کرد و نوشت که این سه نفر شناسایی شده اند و رفتار آنها ربطی به حمایت هواداران از این باشگاه نداشته و آنها به وضوح قوانین ضد نژادپرستی را زیر پا گذاشته اند.

پلیس توانست این فرد و همچنین دو هوادار اولترا و افراطی لاتزیو را که آلمانی هستند شناسایی کند و آنها را برای همیشه از حضور در ورزشگاه محروم کرد. جرم این افراد نقض قوانین نژادپرستی منچوری است.