عکس درگیری مورایس با پسر برانکو


تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان ب رفت و شاگردان موریس در این دیدار تدارکاتی در نهایت موفق شدند با نتیجه 3 بر یک پیروز شوند.

یکی از اتفاقات جنجالی این دیدار، درگیری موریس و فرشاد احمدزاده در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

احمدزاده که یکی از مهره های اصلی سپاهان در این فصل است، به دلیل محرومیت شانسی برای حضور در دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر تیم سابقش ندارد و به همین دلیل مورایس او را در ترکیب قرار نداد. بازیکنان اصلی و به همین دلیل شماره 10 سپاهان از دقیقه 60 به جای تمامی بازیکنان اصلی تیم و همچنین بازیکنان جوان وارد این تیم شد.

در یکی از صحنه های مسابقه فرشاد احمدزاده توپی را از دست داد که باعث عصبانیت موریس شد و در ادامه مشاجره سرمربی این تیم با شماره 10 سپاهان، سرمربی پرتغالی سپاهان تصمیم به عقب نشینی گرفت. بازیکن خود را ادامه می دهد و به دنبال آن شاگردانش با 10 نفر مسابقه را ادامه می دهد.

احمدزاده که از تصمیم سرمربی سپاهان عصبانی شده بود تصمیم گرفت روی نیمکت ننشیند و مستقیم به رختکن رفت.

سپاهان 24 فروردین در تبریز به مصاف تراکتور می رود و فرشاد احمدزاده در این تیم غایب خواهد بود. بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا مجازات مورایس مقابل فرشاد احمدزاده به تعویض و بازی 10 نفره محدود می شود یا همچنان شاهد مجازات بیشتر پرتغالی ها مقابل شماره 10 تیمش خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: عکس مذاکرات خصوصی سرمربی استقلال با یک بازیکن

عکس درگیری مورایس با پسر برانکو

عکس درگیری مورایس با پسر برانکو



سرویس داخلی اخبار فوتبال