غیبت انصاری فرد در شکست شماره 6

اومونیا بدون مهاجم ایرانی خود مقابل شریف تیراسپول شکست خورد.

غیبت انصاری فرد در شکست شماره 6

تیم فوتبال اومونیا که پس از 6 شکست متوالی در لیگ یک قبرس و لیگ اروپا در آخرین دیدار خود موفق شد مقابل آنورسوسیس به پیروزی برسد، امشب دیگر نتوانست امتیازی کسب کند و با دریافت یک گل در دقیقه 88 مقابل شریف تیراسپول قرار گرفت. بازنده ها رفتند.

یاران انصاری فرد پس از پنج شکست متوالی در مرحله گروهی لیگ اروپا در آخرین بازی خود در این رقابت ها از پیروزی مقابل شریف تیراسپول بازماند و بازی های اروپایی را بدون امتیاز به پایان رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ادامه دیدارهای هفته ششم گروه E لیگ اروپا تیم اومونیا در حالی که کریم انصاری فرد برخلاف بازی اخیرش در ترکیب اصلی قرار نداشت و در نیمکت نشینی، از ساعت 21:15 امشب در ورزشگاه زیمبرو مقابل شریف تیراسپول مولداوی که او قرار داد.


سرویس خبر شماره: 1851732
13 نوامبر 1401 در 00:06
159 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم اومونیا که در لیگ اروپا در سه دیدار تعویضی و دو بازی روی دروازه منچستریونایتد یک گل به ثمر رسانده بود، در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل شریف تیراسپول تا پایان نیمکت نشین بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یاران انصاری فرد با شکست یک بر صفر در بازی امشب در قعر جدول گروه E لیگ اروپا باقی ماند و در رده بعدی تیم های رئال سوسیداد اسپانیا، منچستریونایتد و شریف تیراسپول از مولداوی قرار گرفت.