تناچ: یونایتد از اینکه در اوج نیست ناراحت است

با وجود اینکه دو تیم یونایتد و سوسیداد صعود خود را از هفته گذشته قطعی کردند، اما این بازی می تواند تیم اول و دوم جدول گروه را مشخص کند. اریک تانهاچ قبل از بازی گفت که قصد دارد با اختلاف دو گل پیروز شود. در این صورت، یونایتد می تواند به عنوان رهبر به دور بعد صعود کند تا با قرعه کشی آسان تری روبرو شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب در ششمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا میهمان رئال سوسیداد بود. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

تحولات صعود به عنوان تیم دوم
ما غمگینیم چون همیشه سعی می کنیم اولین باشیم و هر بار که جایی غیر از اول به دست می آوریم عصبانی می شویم. اما در این دیدار و در کل مرحله گروهی نکات مثبت زیادی وجود داشت که از این به بعد باید برای افزایش آنها برنامه ریزی کنیم.


سرویس خبر شماره: 1851731
12 نوامبر 1401 در 11:59 ب.ظ
5K |

دهنقطه نظر

گل گارناچو
ما به گزینه های بیشتری در همه خطوط نیاز داریم. در این بازی در خط حمله مصدومیت داشتیم و واقعا از عملکرد او راضی هستم و برای او خوشحالم. او یک تهدید واقعی برای حریف بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در نهایت شاگردان تنهاچ با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند تا به عنوان تیم دوم راهی پلی آف شوند. تناخ در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:

در فوتبال همیشه آن چیزی را که لیاقتش را دارید به دست نمی آورید
در فوتبال همیشه آن چیزی را که لیاقتش را دارید به دست نمی آورید. در بازی اول یک پنالتی برای سوسیداد گرفتند که پنالتی نبود. اما امروز بردیم. از این برد و چیزهای دیگری که در بازی دیدم خوشحالم.

اریک تنهاک، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی 1-0 مقابل سوسیداد در لیگ اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

تناچ: یونایتد از اینکه در اوج نیست ناراحت است