فرانک لمپارد اکنون باید ریسک کند و رسا باشد – صحبت چلسی

اما لمپارد همان کاری را انجام می دهد که گراهام پاتر در زمان حضورش در اینجا انجام می داد، او به برخی از همان بازیکنان “با تجربه” اعتماد می کند و در تصمیم گیری ها و ترکیب های خود جسورانه عمل نمی کند. چیزی به نام تجربه بد وجود دارد.

درست است، لمپارد این هفته ترکیب رئال مادرید را به سه مدافع تبدیل کرد و این مورد نیاز بود. او همچنین Kai Havertz را رها کرد که همه ما خواستار آن بودیم. من هر دوی این تصمیم‌ها را تحسین می‌کنم، حتی اگر پیش‌بینی‌ها اکنون آن را زیر سوال ببرند.

من همچنین فکر می کنم او Mason Mount را راه اندازی خواهد کرد و او کاملاً مجبور است. می‌دانم که می‌توانیم حتی بیشتر از جدول پایین بیفتیم، اما می‌توانیم این کار را با محصول فعلی‌مان نیز انجام دهیم.

متئو کواچیچ اخیراً افتضاح بوده است، اما بازوبند کاپیتانی معتبر باشگاه فوتبال چلسی را می بندد، چرا؟ او دورترین نمونه از آنچه یک کاپیتان باید باشد است.

من فکر می کنم لمپارد روز شنبه با یک مهاجم واقعی بازی خواهد کرد، احتمالا پیر امریک اوبامیانگ. امتحانش کن، چرا که نه؟

پیر امریک اوبامیانگ چلسی

بازی Benoit Badiashile را بازی کنید که هنگام ورود زیاد بازی می کرد اما اکنون کاملاً نادیده گرفته شده است. لوئیس هال را به تیم بازگردانید، به چارلی وبستر و هاروی واله روی نیمکت بدهید، به این بازیکنان با کیفیت نشان دهید که ما به آنها اعتقاد داریم. من حتی ترجیح می دهم عمری هاچینسون را به رحیم استرلینگ داشته باشم.

“خطر” کنید و بازیکنانی را انتخاب کنید که می‌خواهند در باشگاه حضور داشته باشند و همه چیز را به آنها بدهند. هر بازیکنی که این کار را انجام نمی‌دهد، هر بازیکنی که می‌خواهد برود، به جدایی فکر می‌کند یا نشان داده است که مطمئن نیست قرارداد جدیدی امضا کند، در بهترین حالت به آنها یک نیمکت بدهید. اکنون باید برای آینده برنامه ریزی کنیم و برخی از این بازیکنان جوان را توسعه دهیم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/frank-lampard-must-now-take-risks-and-be-expressive/ منبع:

عکس از راب نیول – CameraSport از طریق گتی ایماژ

در بازی‌های باقی‌مانده چلسی در لیگ این فصل، فرانک لمپارد فقط باید رسا باشد و از نظر من چیزهای مختلفی را امتحان کند.

Mykhailo Mudryk در ژانویه با مبلغ 88 میلیون پوند به خدمت گرفته شد. حالا چه چیزی برای از دست دادن داریم؟ نونی مادوکه از زمان ورودش به سختی چمن را لمس کرده است، چرا؟ دیوید داترو فوفانا به جای اینکه به صورت قرضی فرستاده شود، در تیم زیر 21 سال حضور داشت، چرا؟ کارنی چوکوومکا کجاست؟ لمپارد تحت تاثیر هفته گذشته در تمرین، حتی این هفته به مادرید سفر نکرد، چرا؟