فلیکس: ستاره سیتی را متقاعد کردم که به بارسا بیاید


سرویس خبر شماره: 2013223
20 آوریل 1403 در 11:19 ب.ظ.
2000 امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در خبری جالب، ژائو فلیکس اعلام کرد که برناردو سیلوا را متقاعد کرده تا به بارسلونا بپیوندد.

فلیکس: ستاره سیتی را متقاعد کردم که به بارسا بیاید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد قرضی ژائو فلیکس پرتغالی با بارسلونا در پایان این فصل به پایان می رسد و او باید به اتلتیکو مادرید بازگردد. این بازیکن در فصل جاری در ترکیب آبی و نارنجکی از وضعیت بدنی خوبی برخوردار بوده و یکی از بهترین فصل های دوران بازی خود را پشت سر گذاشته است.

با این حال، نگرانی های زیادی در مورد آینده آن وجود دارد. او با دیگو سیمئونه و مدیریت اتلتیکو مادرید مشکلات زیادی دارد و بازگشت به این باشگاه ضایعه بزرگی در دوران بازیگری او محسوب می شود.

این ستاره 24 ساله بارها در مصاحبه های خود در فصل جاری تمایل خود را برای ماندن در بارسلونا ابراز کرده است و امروز نیز در مصاحبه جدید دیگری به این موضوع پرداخت.

2008770

او گفت:“من در بارسلونا بسیار خوشحالم. من شهر، مردم و باشگاه را دوست دارم. رختکن نیز شگفت انگیز است، من واقعا امیدوارم بمانم. این فقط به من مربوط نیست و باید چیزهایی رخ دهد تا استراحت کنم. امیدوارم همه چیز به نفع ماندن من در بارسلونا پیش خواهد رفت.

2008769

او در بخشی از این مصاحبه درباره احتمال پیوستن برناردو سیلوا به بارسلونا در فصل آینده گفت:“هر چیزی که در مورد برناردو سیلوا گفتم درست بود. او از من در مورد مکان های زندگی در بارسلونا، مکان های غذا خوردن، امنیت اینجا و مسائل مالیاتی پرسید. کمی از همه چیز.”

فکر می کنم برناردو سیلوا را متقاعد کرده ام که به بارسلونا بیاید، اما این فقط به او بستگی ندارد. اگر برناردو سیلوا به بارسلونا بیاید، از باشگاه درخواست کمیسیون خواهم کرد. فکر کنم قانعش کردم (می خندد)”

مجله اخبار فوتبال خارجی