لیورپول می‌تواند روز سه‌شنبه گامی بلندتر به انتصاب آموریم بردارد

بر اساس گزارش‌های مختلف از پرتغال در 24 ساعت گذشته، به نظر می‌رسد روبن آموریم به سرمربی بعدی لیورپول نزدیک‌تر شده است.

روز دوشنبه، پدرو سپولودا توییت کرد قرمزها پیشنهاد قراردادی سه ساله را به سرمربی اسپورتینگ لیسبون ارائه کرده‌اند که شرایط مالی تقریباً توافق شده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

در همین حال، Correio da Manhã امروز گزارش داد که رائول کاستا، ایجنت این بازیکن 39 ساله، روز سه‌شنبه با نمایندگان آنفیلد دیدار خواهد کرد تا “شرایط توافق” بین باشگاه و سرمربی را مشخص کند، و سپس تلاش خواهد کرد تا روسای خوزه آلوالاده را متقاعد کند. حرکت پیشنهادی را بپذیرید

آموریم در قرارداد خود با اسپورتینگ بند فسخ 30 میلیون یورویی (25.7 میلیون پوندی) دارد، اگرچه این بند برای باشگاه های خارج از پرتغال 33 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: نظرات تحسین آمیز هواداران ورزش از روبن آموریم نشان می دهد که او چقدر برای لیورپول کودتا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: “نمی توان خیلی دور بود…” – کارشناس پیشنهاد می کند که جواهر “عالی” لیورپول به زودی برای نیمکت نشینی خیلی خوب است

با توجه به گزارش‌های اخیر از جاهای دیگر مبنی بر اینکه لیورپول احتمالاً تا پایان فصل حتی به طور رسمی مصاحبه با نامزدهای پست سرمربی را آغاز نمی‌کند، ما از هرگونه ادعای مهم تا قبل از آن مخالفت خواهیم کرد.

با این حال، به نظر می رسد که تلاش ها برای جذب آموریم به آنفیلد در چند روز گذشته افزایش یافته است، به خصوص اگر قرار است ایجنت او فردا با هیئتی از مرسی ساید ملاقات کند.

این بازیکن 39 ساله می تواند یک انتصاب بسیار هیجان انگیز برای قرمزها باشد. و اگر بتوان برای تضمین خدمات او قبل از جدایی یورگن کلوپ در پایان رقابت‌ها قراردادی منعقد کرد، می‌تواند ترس کوپیتس را که از آینده‌ای بدون سرمربی فعلی می‌ترسد، برطرف کند.

ما با علاقه منتظریم ببینیم، اگر چیزی، از دیدار گزارش شده بین کاستا و لیورپول در روز سه‌شنبه چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/08/amorim-agent-meeting-liverpool-manager-latest/ منبع: