قلعهنویی از سمت خود در خصوص سپاهان انصراف داد

اما سپاهان در کنار پرسپولیس و استقلال با حضور 4 بازیکن همچنان بیشترین سهم را در تیم ملی در اختیار دارد و آن بازیکنان پیام ناز، رامین رضاییان، محمد کریمی و امید نورافکن هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از چند روز برگزاری مینی کمپ با حضور بازیکنانی که نباید در لیست تیم ملی حضور داشته باشند، ساعتی پیش امیر قلانویی لیست نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا را اعلام کرد. در شرایطی است که سپاهان دیگر بیشترین سهمیه را دارند. در اردوی تیم ملی سهمیه وجود ندارد.

در نهایت وقتی لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام شد، کدام باشگاه ایرانی بیشترین نماینده را خواهد داشت و بیشترین درآمد را از حضور در تیم ملی به دست می آورد.

با این حال سوال بزرگ در لیست تیم ملی غیبت شهریار مقانلو است که از ابتدا در دو بازی تدارکاتی مقابل روسیه و کنیا به همراه امیر قالانی در اولین اردوی تیم ملی به میدان رفت. اما در لیست جدید تیم ملی نه نام او در مینی کمپ دیده می شود و نه در لیست نهایی حضور در تورنمنت کافا.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیر قلعه نویی با اضافه شدن محمد دانشگر 4 سپاهانی را با خود به مسابقات کافا می برد.

قلعهنویی از سمت خود در خصوص سپاهان انصراف داد

پیش از این در اولین اردوی تیم ملی با حضور امیر قلعه نویی، سپاهان بیشترین نماینده را در بین باشگاه های ایرانی داشت و در این اردو 5 بازیکن در لیست اولیه سرمربی تیم ملی حضور داشتند.


سرویس خبر شماره: 1942722
18 ژوئن 1402 در 03:53 ب.ظ
39.5 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

سهمیه مدال آوران طلای تیم ملی کاهش یافت؛