لواندوفسکی در راه جدایی مشکل او با بایرن چیست؟

البته در آن زمان مشکل بزرگی بین طرفین بر سر دستمزد این ستاره لهستانی به وجود آمد. این باشگاه سقف حقوقی دارد و نمی‌خواهد سالانه بیش از 25 میلیون یورو به یک بازیکن پرداخت کند. در نتیجه شرایط برای تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی بسیار سخت شده و اختلاف مالی بر سر آینده این بازیکن می تواند او را از بایرن مونیخ جدا کند. در صورت جدایی او از بایرن، در ماه های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال روبرت لواندوفسکی به لالیگا و حتی لیگ برتر شنیده می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این حال، منابع داخل باشگاه نیز مدعی شده اند که سران بایرن مونیخ نمی خواهند تحت فشار اتفاقات اخیر قرار بگیرند و به مرور با روبرت لواندوفسکی درباره تمدید قرارداد صحبت خواهند کرد. به نظر می رسد طی چند هفته آینده این اتفاق بیفتد و با توجه به اینکه بایرن مونیخ به هیچ وجه نمی خواهد روبرت لواندوفسکی را از دست بدهد، روند تمدید قرارداد این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی 34 سال سن دارد و قرارداد این بازیکن و مهاجم لهستانی در تابستان 2023 به پایان می رسد. رابرت لواندوفسکی در حال حاضر از موقعیت بایرن مونیخ ناراضی است و انتظار دارد که او هر چه زودتر بیشترین عملکرد را داشته باشد. تا حد ممکن. اسپورت وان امروز گزارشی از موانع تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه پرافتخار آلمانی منتشر کرده است. در واقع، روبرت لواندوفسکی همچنان منتظر است تا سران بایرن مونیخ در مورد تمایل خود برای حفظ این بازیکن در عمل اظهار نظر کنند.


سرویس خبر شماره: 1815434 |
24 مارس 1400 ساعت 14:10 |
2,069 امتیاز خبر|

0نظرات

دستمزد بالای ستاره لهستانی;

ماندن روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ در این باشگاه هنوز نامشخص است.