سیدحسین به دنبال هت تریک در دربی است (تصویر)

دروازه بان استقلال به دنبال ثبت سومین کلین شیت متوالی خود در دربی پایتخت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی در فصل جاری لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای در درون دروازه استقلال به نمایش گذاشته و توانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. دروازه بان شماره یک آبی ها امسال در مجموع 19 بازی برای استقلال 14 بار دروازه خود را بسته و تنها 6 گل دریافت کرده است.
حسینی حالا با این آمار فوق العاده در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. او که نقش مهمی در عملکرد استقلال در دربی های قبلی داشت، حالا به دنبال بسته نگه داشتن دروازه اش برای سومین بار متوالی است.
حسینی تاکنون 6 بار در دربی بازی کرده اما در دو بازی قبلی گلی نزده است. او در تیرماه 1400 در جام حذفی 120 دقیقه دروازه خود را مقابل پرسپولیس بسته نگه داشت و در ضربات پنالتی نیز دلیل اصلی صعود استقلال به نیمه نهایی بود.
سیدحسین امسال نیز در دربی عملکرد خوبی داشت و یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کرد. حالا در هفتمین تجربه دربی انگیزه زیادی برای حسینی وجود دارد که دوباره کلین شیت کند و برای سومین بار متوالی گلی از رقیب دیرینه اش دریافت نکند.
حسینی که در غیاب وریا غفوری احتمالا بازوبند کاپیتانی استقلال را در دربی به بازو خواهد بست، تمرینات فشرده ای را برای بازی روز پنجشنبه پشت سر گذاشته است. انگیزه او برای تمرین استقلال کاملا مشهود است و باید منتظر عملکرد خوب او مقابل پرسپولیس باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815441 |
24 مارس 1400 در 14:52 |
1,553 امتیاز خبر|

0نظرات