مجدمی: زیر دوش بودم لیدرها رسیدند!

وی در خصوص احتمال ماندن یا ریختن نفت از مسجد سلیمان قبل از این شکست گفت: بعد از آمدن آقا رضا سه بازی انجام دادیم که در بازی با هوادار مستحق برد بودیم و در مقابل پیکان هم پیش از 10 نفره شدن سه نفره با دروازه بان روبرو شدیم. همچنین شایسته پیروزی در این بازی بود. اما با بازی با یک دوست، کمتر از نتیجه مساوی راضی بودیم. در بازی با استقلال چند موقعیت ایجاد کردیم، داور یک پنالتی را سوت نزد، می توانستیم گل بزنیم. البته این را هم بگویم که هفته نوزدهم لیگ تمام شد اما درآمد بازیکنان فقط 30 درصد است در حالی که باید تا 60 درصد قرارداد بازیکنان را می پرداختند. بازیکنان واقعاً برای تامین هزینه های روزانه خود با مشکل مواجه بودند.
بدون شک این مسائل تمرکز بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد. تنها آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه است که با مشکل مواجه است. آقای شجاعی برای رفع مشکلات زحمت می کشد اما هیچ کدام از مسئولان استان کمکی به او نمی کنند. با توجه به بی تفاوتی مدیران استانی این تصور را دارم که دوست دارند این تیم به لیگ یک سقوط کند. وظیفه ما. .

مجدمی درباره بازی حساس و شش امتیازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم زیرا بازی تعیین کننده ای است. صنعت نفت تیم قدیمی من است اما من به تیمم وابسته هستم و با تمام وجودم بازی خواهم کرد. ما واقعاً به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و هر چه باشد باید این بازی را ببریم. صنعت نفت هم در جدول وضعیت خوبی ندارد، من در این تیم بزرگ شدم و عشق قلبی به تیم قدیمی ام را پنهان نمی کنم. به هر حال من خوزستانی هستم و علاقه خاصی به تیم های این استان دارم. این هفته بازی سخت و تعیین کننده ای در پیش داریم. از باشگاه می خواهم برنامه ای در نظر بگیرد تا بچه ها با روحیه مناسب با صنعت نفت روبرو شوند. نتیجه این دیدار شش امتیازی برای ادامه فصل بسیار تعیین کننده و تعیین کننده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال سه با یک گل مغلوب شد. مسلم مجدمی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: از زمانی که آقای رضا هدایت این تیم را برعهده گرفت، تغییرات زیادی در تیم ایجاد شد. تیم و همه شاهد آن بوده اند.
ما در این مسابقه فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم، من در یک نقطه از مسابقه توپ و زمین را در اختیار داشتم و چند موقعیت برای گلزنی ایجاد کردیم، فکر می کنم قبل از دریافت گل دوم می توانستیم مساوی کنیم، یک پنالتی سود ما نبوده است. اعلام کرد. اگرچه نتیجه این بازی را واگذار کردیم، اما عملکرد تیم بسیار خوب بود، ایجاد موقعیت های گلزنی در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال کار سختی است و همه تیم ها توانایی انجام آن را ندارند. فکر می کنم اگر کمی شانس بیشتری داشتیم می توانستیم این بازی را ببریم امتیاز بگیریم به هر حال این بازی را با باخت به پایان رساندیم و باید به بازی های آینده فکر کنیم زیرا هر بازی مانند یک فینال است.

هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید بسیاری از مسائل مالی حواس آنها را پرت کرده است.

مجدمی: زیر دوش بودم لیدرها رسیدند!

این بازیکن درباره ورود مدیران به رختکن و تهدید بازیکنان با آنها گفت: من در آن زمان زیر دوش بودم و دقیقا متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است اما فکر می کنم بین مدیران و بازیکنان دعوا شده است. که باعث ناراحتی بچه های تیم شد. حالا اینکه بازیکنان را تهدید کردند یا نه، نمی دانم چون همانطور که گفتم داشتم دوش می گرفتم.

1799410


سرویس خبر شماره: 1869260
19 فوریه 1401 ساعت 11:11 |
472

0نقطه نظر

نحوه بازی ما مقابل استقلال برای همه تیم ها نیست