مدیرعامل صنعت نفت: هیچ یک از وعده ها عملی نشد

وی بیان کرد: از سایر تیم های فعال فوتبال شهرستان نیز می خواهیم که خود را جدا از صنعت نفت نبینند و بتوانند کار کنند و باید همه دور هم جمع شویم و هر کدام در تربیت فرزندان این شهرک مشارکت داشته باشیم. ” این شورا تا به حال یک بار جلسه ای تشکیل نداده است و اگر برگزار شد دوستان ذکر کنند چون چیزی ندیدیم.

کی شمس گفت: در تلاش هستیم با حمایت و مساعدت مدیریت پالایش نفت آبادان یک یا دو میدان واقع در کنار میدان پیروز و قایقرانی را به مجموعه زمین های آموزشی اضافه کنیم که امید است با کمک سایر دستگاه ها کمک مسئولان». سیتی به محض اینکه این اتفاق خوب بیفتد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: با نزدیک شدن به پایان بیست و یکمین دوره فوتبال کشور، وعده های مختلف مسئولان مبنی بر کمک مالی به «تیم صنعت نفت» انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون خودش درصد تبلیغات محیطی را تعیین می کند، تصریح کرد: در حالی که ممکن است تبلیغات محیطی سالیانه حدود 300 میلیارد تومان برای تیم ها باشد اما قدرت ما به صدا و سیما نمی رسد. اگر حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی برای ما به طور کامل در نظر گرفته شود قطعا در طول سال با مشکل بودجه مواجه نخواهیم شد اما این قضیه فقط مربوط به استقلال و پرسپولیس است تا این دو تیم بتوانند بودجه مورد نیاز خود را تامین کنند. در طول فصل جذب

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: پیشنهاد تغییر اساسنامه یا واگذاری این باشگاه به پالایشگاه به عنوان سهامی عام نمی تواند گره از مشکلات مالی این تیم بگشاید. با نزدیک شدن به پایان فصل، هنوز به شکل عملیاتی در نیامده است. دوربین‌ها، گیت‌ها، بلیت‌فروشی و… را به‌روزرسانی کرده‌ایم و با توجه به شرایط فعلی ناشی از کرونا، احتمال ورود 30 درصد تماشاگران به ورزشگاه وجود دارد. .

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مسلم است اگر روی پایه ها کار فنی و سیستماتیک انجام شود، همین بازیکنان می توانند جذب تیم بزرگسالان شوند، یادآور شد: استعدادیابی و تربیت نخبگان است. یکی از ماموریت های باشگاه صنعت نفت، جذب سایر تیم ها و حتی صنعت نفت است.

کشمس با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی هفت سال است که افزایش اعتباری در کمک های مالی خود به تیم نفت نداشته است، گفت: دبیر هیات عالی مناطق آزاد از ابتدا قول مساعدت بیشتری را داد. این فصل مقداری نفت به تیم داد اما محقق نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از فارس، جهانگیر کی شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: معتقدم فاصله رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مردم با سیاست گذاری منظم و بدون واسطه توسط باشگاه به روشن شدن مسائل و رفع سوء تفاهم ها کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم سالانه پنج بازیکن را به تیم بزرگسالان تزریق کنیم، 10 میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی می کنیم و این یکی از اهداف ما است، گفت: متاسفانه از سال 93 سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان یک اسپانسر سالانه 10 میلیارد تومان به تیم صنعت نفت آبادان کمک می کند در حالی که هزینه ها سال به سال افزایش می یابد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فوتبال ایران روی سه یا چهار تیم متمرکز است و عادلانه مدیریت نمی شود، گفت: فدراسیون فوتبال در خصوص تبلیغات محیطی و حق پخش، ترازوی استقلال و پرسپولیس و سایر تیم ها را سنجید. از این پتانسیل کمترین بهره برداری می کنند، سال گذشته 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بابت تبلیغات محیطی توسط باشگاه صنعت نفت آبادان دریافت شد و درصد زیادی از همین مبلغ برای جرایم مختلف کسر شد و این موارد برداشت شد. زیبایی های فوتبال فوتبال ایران بی انصافی است.

کیشماس یادآور شد: قانون عدم کمک به تیم های دولتی باید اصلاح شود و از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست تلاش کنند در برنامه هفتم بودجه این قانون اصلاح شود تا تیم صنعت نفت با مشکل مواجه نشود. مشکلات مالی مثل امسال قانون یک طرفه نیست: ماده 94 (2) اجازه جذب اعتبار توسط تیم های دولتی از طریق سازمان های دولتی را نمی دهد.

وی با اشاره به فعالیت آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: تلاش ما این بود که نگاه بهتری به مدرسه فوتبال و رده های مختلف پایه داشته باشیم، بنابراین همه مسائل اعم از تدارکات (توپ، لباس، مربی) را دنبال می کنیم. و غیره) و مسابقات آنها با ما توسط آقای شاملی به عنوان مسئول آکادمی و مربیان مربوطه همراهی شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815367 |
24 مارس 1400 00:25 |
393 امتیاز خبر|

0نظرات

منصوریان گزینه اصلی ما برای فصل آینده است

وی افزود: از استاندار، استاندار، نمایندگان و سایر مسئولان می خواهیم که تنها به پالایشگاه نگاه نکنند، نگاه یک سویه به پالایشگاه تحت مسئولیت های اجتماعی باعث شده دیگر دستگاه ها و شرکت ها از جمله پتروشیمی، پاسارگاد، ایرانول، مناطق صنعتی و … و غیره مسئولیت خود را فراموش کرده و معتقدند که هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارند، همه ما باید دست به دست هم دهیم و کار خود را به درستی انجام دهیم، پالایشگاه به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه لازمه قانون باید احقاق حقوق و مطالبات تیم های ورزشی باشد و برای این امر دیوان محاسبات باید برای اجرای صحیح قوانین به این موضوع رسیدگی و رسیدگی کند، گفت: متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است. تاکنون اتفاق افتاده است و شأن همه تیم ها یکسان نبوده است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد سرمربی و کادر فنی این تیم در خصوص تمدید قرارداد برای فصل آینده گفت: این کادر واقعاً با روحیه خاصی کار می کند و مورد استقبال هواداران نیز قرار می گیرد. سرمربی با کمترین امکانات و با وجود همه مشکلات اتحاد خاصی بین تیم ایجاد کرد. برای تمدید قرارداد باید بررسی های لازم از جمله تامین مالی انجام شود و در صورت ادامه فعالیت هیات فعلی، همین کادر فنی یکی از گزینه های اصلی فصل آینده خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس 100 درصد در اختیار دولت هستند و بیشترین سود را از اعتبارات دولتی می‌برند، اما طبق قانون 85 درصد مالکیت تیم‌های صنعت نفت آبادان به دولت است و تمام دستگاه‌های نظارتی متمرکز هستند. در آبادان وی گفت: تاکنون سه تیم نفتی در کشور با مصوبات مجلس از بین رفته اند و اگر این روند در سال های نه چندان دور ادامه یابد، تیم صنعت نفت آبادان متلاشی شده و سرنوشت سایر تیم ها از بین خواهد رفت. نفت تحت تأثیر قرار می گیرد.