مذاکره پرسپولیس با مهاجمی که در لیست یحیی نبود/ گزینه قرمزها در ترکیب از هفته دوم!

یک آخر هفته سرنوشت ساز
ماجرای جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس از مذاکرات عجیب و البته ناموفق دو ماه پیش با کاسیانو شروع شد و همچنان هواداران این تیم را آزار می دهد! اما اگر پرسپولیسی هستید و اخبار این تیم را دنبال می کنید، چند روز دیگر صبر کنید تا به پایان این ماجرای تکراری برسید. تا پایان این هفته و به احتمال زیاد تکلیف جذب مهاجم خارجی پرسپولیس مشخص می شود. هر مهاجمی که جذب شود، بازی هفته اول مقابل ذوب آهن را از دست می دهد و در این شرایط امید گل محمدی در خط حمله با مهدی عبدی و تمیرف خواهد بود، هرچند ترابی، صادقی و حتی سروش رفیعی در دیدارهای تدارکاتی راه را نشان داده اند. فصل. آنها می دانند چگونه توپ را از روی خط دروازه حریف پاس کنند و به احتمال زیاد به عنوان مهاجمان کاذب وارد زمین می شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی پرسپولیس بازیکنی سازنده در زمین و هوا می خواهد تا خط حمله تیمش را هدایت کند. بازیکنی که توانایی پرس کردن مدافعان را دارد، ضربه زننده است و همچنین توانایی گلزنی خوبی دارد. در فوتبال امروزی این مهاجمان خریداران زیادی دارند. می توان به ارلینگ هالند یا رابرت لواندوفسکی به عنوان رهبر این بازیکنان اشاره کرد. بازیکنانی قدبلند اما سرعت و تکنیکشان در سبک بازیشان مشهود است.کاسیانو از جمله مهاجمانی بود که برای حضور در لیگ ایران آن ویژگی ها را داشت اما در نهایت قرمزها نتوانستند او را برای رفتن به لیگ عربستان جذب کنند.

بازیکن ایرانی؟ نه
از میان گزینه های داخلی که به گل محمدی ارائه شده، این مربی تاکنون هیچ کدام را نپذیرفته است. البته سجاد شهباززاده یا شهاب زاهدی استثنا بودند، سرمربی پرسپولیس هم به سبک بازی آنها اعتقاد داشت اما هیچ کدام امضا نشد. سایر مهاجمان ایرانی یا به این تیم پیوسته اند یا یحیی نظر مثبتی نسبت به آنها ندارد، این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرده اند. اما پاسخ یحیی به جذب دلفی منفی بود و او بر جذب مهاجم خارجی تاکید کرد. البته یحیی خارجی که در لیگ ایران بازی می کرد و در پرسپولیس بازی می کرد یعنی گادوین هم اصلش را تایید کرده بود اما مذاکرات باشگاه با او تنها با تمدید قراردادش با مس رفسنجان تمام شد. .

مانگا یا گزینه دیگری؟
آلف مانگا و لوکادیا و یکی دیگر از گزینه های خارجی سه گزینه آخر باشگاه پرسپولیس بودند که مذاکرات برای جذب یکی از آنها به طور همزمان انجام شد. در مورد لوکادیا همانطور که در بالا اشاره کردیم شاید اتفاقی بیفتد که دوباره گزینه پرسپولیس شود اما اگر نشد الف مانگا و یک گزینه دیگر همچنان شانس پرسپولیس شدن را دارند. مانگای برزیلی در مذاکرات اولیه با پرسپولیس به نتیجه نرسید اما با نظارت سران باشگاه و با توجه به اینکه او هنوز با تیمی قرارداد نبسته است، این احتمال وجود دارد که به تهران سفر کند و تبدیل به یک بازیکن شود. بازیکن پرسپولیس تا پایان هفته. البته هواداران پرسپولیس چندان علاقه ای به حضور این بازیکن در تیمشان ندارند. چون بررسی ها نشان می دهد که پست اصلی مانگا وینگر است و توانایی بازی در خط حمله را دارد و اینها ویژگی های بازیکنی مثل تمیرف است. آنها می گویند باشگاه باید به دنبال مهاجمی متخصص مانند کاسیانو باشد تا مشکلات گلزنی تیم را حل کند.

Leucadia همیشه یک گزینه است
یکی از مهاجمانی که در روزهای اخیر درباره حضورش در پرسپولیس صحبت می شد، یورگن لوکادیا، بازیکن سیاه پوست بوخوم آلمان بود. مهاجمی که کارنامه درخشانی در فوتبال اروپا به خصوص در هلند داشته است. تا جایی که یکی از مدیران ارشد پرسپولیس تصمیم گرفت برای مذاکره با این بازیکن به ترکیه برود و بحثی بین طرفین پیش آمد اما مذاکرات به دلایل مالی به بن بست ختم شد و تا امروز قراردادی امضا نشده است. بین دو طرف

اتفاقی که به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و باعث ناامیدی پرسپولیس شد تا اینکه گل محمدی تصمیم گرفت در آخرین بازی دوستانه پرسپولیس از یک مهاجم جوان و گمنام در خط حمله استفاده کند. البته ظاهرا این مهاجم هلندی که فصل گذشته در برایتون انگلیس بازی کرد و در بوندسلیگا مقابل بایرن مونیخ و دورتموند گلزنی کرد، در لیست گل محمدی نبوده و سران باشگاه بلافاصله مذاکره با او را آغاز کردند. در شرایطی که خبر حضور این بازیکن در تهران منتشر شده است، می شنویم که سران پرسپولیس همچنان نیم نگاهی به جذب لوکادیا دارند و می خواهند از شانس اندک خود برای حضور این مهاجم نهایت استفاده را ببرند. . دیروز خبری جالب و مرتبط در این رابطه منتشر شد؛ مدیران نایمخن هلندی به دنبال لوکادیا 28 ساله هستند اما می گویند مذاکرات آنها با او به بن بست خورده است و آنها به دنبال گزینه های دیگری هستند.